Men jag är iallafall den snällaste GK spelaren.Röde skrev:Sa en av de 15 Grey Knight spelarna på LinCon...Blom skrev:Wriths är för brutna i just zone mortalis tyvärr
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Death companys i princip klara. Jag strippade och gjorde om svärdsarmen på sergeanten ännu en gång...nu ska det inte vara några problem med WYSIWYG.

Snyggt! Och bättre i mitt WYSIWYG-sinne.
Underbart snyggt målad svart!
Tycker det var snyggare med Glaive Encarnment och inget wysiwyg-problem. Detta funkar dock också!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Claimh_Solais
Sjukt snygga !
synd att du gjorde om svärdet tyckte det andra var snyggare men det här är ju snyggt med
ända jag tycker är sådär(du få väl ha någon kritik med haha) är baserna , som är lite för mörka enligt mig och flyter in i gubbarna
kanske lägga till lite gräs ?
ända jag tycker är sådär(du få väl ha någon kritik med haha) är baserna , som är lite för mörka enligt mig och flyter in i gubbarna
kanske lägga till lite gräs ?
Satt igår och testade oyamaru i legoform för att göra dubbelsidig form att greenstuffgjuta bit i. Inte alls så lätt. Ska fortsätta idag. Skam den som ger sig.
börjat med en Dreadnought till mina Death company´s. Fortfarande långt kvar...men om allt går som det ska kommer det att bli klar på torsdag kväll. Hinner inte måla hälften så mycket som jag skulle vilja men nån timme om dan brukar jag försöka hinna med. Två timmar om dan så borde den bli klar tills på fredag!

- speedfreek
Gillar att han står så "brett".
Kommer armén på någon turnering snart?
Kommer armén på någon turnering snart?
Och jag gillar att det är sånt du tänker på när du bedömer modeller, dvs hur lättpåsatta de är, gogo!speedfreek skrev:Gillar att han står så "brett".