Chaos Space Marines till salu

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

benmannen

Re: Blandat Chaos Space Marines till salu (+ Forgeworld) REA

Inlägg av benmannen »

Gonka Koff skrev:Jag vill ha Muttarna och Slaaneshlården!
Muttarna är sålda nyss tyvärr, men lorden finns kvar!

Kan jag fresta med något annat istället för muttarna?

Jag har en hel komplett Chaosarme om du är intresserad :) Helt målad!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

benmannen

Re: Chaos Space Marines till salu - LITE NYTT!

Inlägg av benmannen »

Lade till lite Cultister. Jag kan ha lite omålade också om nån är intresserad. Ett tiotal med autoguns om jag minns rätt.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++

benmannen

Re: Chaos Space Marines till salu

Inlägg av benmannen »

Posten uppdaterad

benmannen

Inlägg av benmannen »

Lade till Terminators

Användarvisningsbild
Glom

Inlägg av Glom »

Hej,! Finns det något kvar, tro?
Har ett kortvarigt intresse av plague marines som jag försöker måla, men om det skall bli något spel verkar det smidigare o köpa från någon som redan har.
Så om du har något kvar som kan lämpa sig för en liten Nurgle Chaos Marine styrka så kan jag köpa det, bara det itne är röda Khorne-soldater så.
Plague Marines

benmannen

Inlägg av benmannen »

Glom skrev:Hej,! Finns det något kvar, tro?
Har ett kortvarigt intresse av plague marines som jag försöker måla, men om det skall bli något spel verkar det smidigare o köpa från någon som redan har.
Så om du har något kvar som kan lämpa sig för en liten Nurgle Chaos Marine styrka så kan jag köpa det, bara det itne är röda Khorne-soldater så.
Det skulle vara det som finns i tråden, jag skulle rekommendera termosarna som är roliga i alla listor, och de kan du måla lite grönt på så blir de Nurgliga. Chaoslorden i Terminator armor är kul att deepa in :)

Jag har 10 Cultister som är målade som inte är listade om du är intresserad, men de är "omarkade". De kan nog också enkelt grönas till lite om du vill ha dem Nurglemarkade.

OCH jag har detta som skulle vara suvvo i en Nurglelista:

http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=14096

Användarvisningsbild
Glom

Inlägg av Glom »

Toppen!
Terminators ser ju snygga ut och som sagt enkla att gröna till. Chaoslorden blir en utmaning att fatta hur jag skall använda rätt men det löser sig.

Och de där härliga gröna slemmiga sakerna i den andra tråsen verkar som gjutna för att ge den riktiga Nurgle-feelingen till styrkan. Sånt där hade jag aldrig fått rätsida på målnignsvis.

Jag tar allt du föreslår här. Priset räknar du säkert bäst ut själv. Post får det bli för jag är i Göteborg.
Plague Marines

benmannen

Inlägg av benmannen »

Ok! Kul!

Jag sätter ihop ett paketpris med Cultisterna och allt annat.

Jag skickar ett PM med allt senare ikväll. Och lite tips om hur du spelar termosarna!

Skriv svar