Tau får nya grejer i okt-nov
Re: Tau får nya grejer i okt-nov
Något säger mig att kroot och vespids inte kommer vara med alls
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Desertlord
De kanske också får egen codex...Flogger skrev:Något säger mig att kroot och vespids inte kommer vara med alls
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Jag vill ha en Kroot Codex...Desertlord skrev:De kanske också får egen codex...Flogger skrev:Något säger mig att kroot och vespids inte kommer vara med alls
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Inga kroots ......... 
Va inga aliens??!?!! Ragequit! Jag håller ju just på att bygga en tauarmé med en massa aliens!!!111!!! 
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Vilka sidor har du tjuvläst på?Flogger skrev:Något säger mig att kroot och vespids inte kommer vara med alls
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det är bara en känsla jag har. Samt att polaren spenderat senaste fyra månaderna med att bygga en stört snygg Kroot-temad armé så faller sig naturligt att de försvinner.Serpent skrev:Vilka sidor har du tjuvläst på?Flogger skrev:Något säger mig att kroot och vespids inte kommer vara med alls
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
De får väl en egen "codex" som Tempestus "codexen". Kan bli coola formationer med Kroots...
Ett aliens-supplement är ok iofs. Ragequit!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag tror GW är för snåla för att ta bort ett plast-kit, dock kanske vespids ryker.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015