Två tummar upp =)Bengtsson den yngre skrev:Bästa Gothconarret någonsin! Bäst lokaler,bäst missions, bäst allt. Fortsätt så!
TACK ARRANGÖRER!
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: TACK ARRANGÖRER!
-
Silversixx
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Altt var kanon i år! Tack för ett bra arr.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
bildsköne bengtsson
ett rungande sig hajl till arrangörerna! bästa goth con evver!
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
-
GastAndreas
Ett djuriskt bra gothcon! Tack alla arrangörer!
Riktigt bra turnering, tack för ett grymt arrangemang och tack till alla min motståndare bra matcher som i många fall var väldigt tajta. (Min bästa match går nog till Argos den blev galet tajt i slutet i vad som verkade vara en 20-0 i runda 3)
jo, den matchen blev betydligt mer spännande än jag hade tänkt, men som arrangör får man ju offra sig och se till att det inte tar slut för fort 
Höjdpunkten från den matchen var när penal legion-enheten dödade Kharn, men det kanske inte är riktigt så du ser på det hela...
Höjdpunkten från den matchen var när penal legion-enheten dödade Kharn, men det kanske inte är riktigt så du ser på det hela...
Grymt bra, avslappnad turnering utan konstigheter! Det enda jag kan klaga på är att MC slog mig på fingrarna i tiebreakern efter sista matchen. Men så hade han ju satt sin egen komp också - på TOK för högt. 
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Vänta...är de som sätter kompen med och spelar? Hur går det ihop?Olof skrev:Men så hade han ju satt sin egen komp också
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."