Grav-vapen?
Re: Grav-vapen?
ok
, äsch så himla farligt är det inte. Gravcannons är ju rätt dyra som de är så att de är skapliga på att slå ut fordon är inte så farligt.
Om jag inte minns helt fel så innebär immo. effekten att Grav vapnen att dom blir extra bra mot skimmers.
Är det inte så att skimmers som blir immobiliserade = wrecked?
Är det inte så att skimmers som blir immobiliserade = wrecked?
Mattias Lindeberg
Det är om de åkt Flat Out. Då blir de fortfarande wrecked om de får immobilized.Neth_Oni skrev:nej, det var länge sedan de vart det
är det så? Måste jag kolla upp! Inte för att det spelat så stor roll hittills då vi är rätt duktiga på att förstöra varandras fordon på första skottet här ^^
Grav weapons kommer bli DA SHIT säger jag. 5 centurions med batman i fronten, fuck yeah! Dyrt? Ja, men dödar typ allt i hela världen.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Förutom krooterFlogger skrev:Grav weapons kommer bli DA SHIT säger jag. 5 centurions med batman i fronten, fuck yeah! Dyrt? Ja, men dödar typ allt i hela världen.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- The Gretchin
Och Gretchins!DHettNeck skrev:Förutom krooterFlogger skrev:Grav weapons kommer bli DA SHIT säger jag. 5 centurions med batman i fronten, fuck yeah! Dyrt? Ja, men dödar typ allt i hela världen.
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).