Hylander har rätt angående bidrag, fler medlemmar = mer bidrag samt lättare att söka pengar till stora arrangemang såsom WettCon Sommar och WettCon Vinter.
Olof, du har helt klart en poäng, detta har diskuterats fram och tillbaka men i år valde vi att ha det som nu, däremot kanske det ändras till nästa gång
Papa D skrev:Nu har jag brutit mina principer för GOBs skull och kommer ha utfört bankärenden 2 ggr denna månad. Allt är betalt och ref är Papa D på min betalning, vill inte skicka mina personuppgifter hur som helst.
Varför behöver ni personnummer i anmälan föresten?
Hur förvarar ni personnummer, hur säkerställer ni vilka som access till personnummer?
Är den lagringsmediet krypterad?
Mvh
Daniel
Det var snällt av dig att bryta mot dina heliga principer. Vi förstår att det var tungt för dig att ta denna minuten av ditt liv en vecka tidigare än tvunget.
Personnummer används för att registrera medlemskap i GoB, detta ger oss fler medlemmar och mer pengar till att arrangera bättre arrangemang. Mailet ni skickar med personnumret tas bort dagen efter sista anmälningsdag när alla som anmält sig registreras som medlemmar i GoB (med undantag av de som specificerat att de ej vill detta).
Är det så att någon har skyddade personuppgifter är det bara att höra av sig och då behöver du självklart inte skicka personnummer.
/Arr