Ta gärna med ett borrstål eller två. Har inte hunnit shoppa eller öppnat posten ännu.Bulgrim skrev:@Röde: Skitskägg kan du vara själv!
...näe, det var ju jag det. Damn! Tiden går när man har kul.
Ska jag ta med borrstål & skjutmått? Eller har du shoppat?
Två stofiler till, nice!
Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nu har Ola och jag pysslat lite till...
Först lite Ola Marines...

Och så lite Roger Marines...

Olas ska bli beigea och blå och mina ska bli vita och gröna.
Kunde inte låta bli att köpa mitt Elite choice när jag var förbi hobbyaffären igår heller... Har man en Master of the Forge som HQ så måste man ju ha en Iron Clad...
Först lite Ola Marines...

Och så lite Roger Marines...

Olas ska bli beigea och blå och mina ska bli vita och gröna.
Kunde inte låta bli att köpa mitt Elite choice när jag var förbi hobbyaffären igår heller... Har man en Master of the Forge som HQ så måste man ju ha en Iron Clad...
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 25 gånger.
Riktigt skoj att läsa =)
Lägg gärna upp mer om själva upplägget.
Lägg gärna upp mer om själva upplägget.
Här kommer några bilder till på en vanlig grunt.

Såna här frihandsgrejer ska alla tjommarna ha på sin gröna benskena.

Utan blixt.

Med densamma.
Den gröna känns inte riktigt lite "stark" i tonen när man ser den på målarbordet som när blixten gör sitt. De övre bilderna gör nog färgen störst rättvisa.

Såna här frihandsgrejer ska alla tjommarna ha på sin gröna benskena.

Utan blixt.

Med densamma.
Den gröna känns inte riktigt lite "stark" i tonen när man ser den på målarbordet som när blixten gör sitt. De övre bilderna gör nog färgen störst rättvisa.
Tack för en kul zonen-happening! Tack också för Ariochs gästfrihet! Mitt pysslande har stått still så jag kikar på er andra som är flitiga istället...
Skummat tråden som helhet igen. Nu har tråden ändrat karaktär och kommit att handla om Marineprylen vi kört igång. Jag ids inte starta en separat tråd för det utan ni som läser i tråden har nog greppat detta, tror jag, och antar att det inte är något problem.
Så där nu försvann all porr också!
Nå efter mycket om och men, och försök till backstabbing av Blom så fick jag gul färg! Som jag ville ha. Har målat en gubbe som ni kan se
och fastnat lite på hur jag nu går vidare med han, är nöjd själv med hur han blev. Men tips mottages gärna!
Nå efter mycket om och men, och försök till backstabbing av Blom så fick jag gul färg! Som jag ville ha. Har målat en gubbe som ni kan se
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Var det ingen som gillade/ogillade min gubbe

Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
- bolterochkniv
gillar!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."