Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Moderator: Snot
Re: Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Jag lägger upp listorna på fredag kväll
Daniel "bagarn" Carlson
Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Bilen NER.. Stockholmsjävel...Robert skrev:skärp dig flogger! ingen provspelar för en liten turnering i norrköping man vill se listorna så man kan skratta åt folk i bilen på vägen upp
Du kommer skratta ihjäl dig åt min lista
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Desertlord
HemmaplanFlogger skrev:Bilen NER.. Stockholmsjävel...Robert skrev:skärp dig flogger! ingen provspelar för en liten turnering i norrköping man vill se listorna så man kan skratta åt folk i bilen på vägen upp
Du kommer skratta ihjäl dig åt min lista
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Haha.. Robert fick IG i Sveriges geografi och städer.. 
nej upp var rätt
som upp på högen med skit allmänt känt som allt som inte är Stockholm
/Kickern
Ja det är inte lätt att vara ödmjuk...Robert skrev:nej upp var rätt
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
När man är felfri som Kickern!Röde skrev:Ja det är inte lätt att vara ödmjuk...Robert skrev:nej upp var rätt
Så sent som fredag?? =(
Sådan lipsill du ärPoet skrev:Så sent som fredag?? =(
Varför sparkar alla på Kickern? Alla vet att han hade IG i geografi, alla vet att han med all rätt tror att STHLM är origo i SVEA, alla vet att han är dryg=) Men vi tycker om honom i alla fall =)
Ang Nids kompen, så har jag såklart byggt det snällaste jag kunnat på komp 0. Jag vet inte om den ligger fel/rätt, vet bara att necrons blir våldsförda i LBK komp. Hade jag haft mer tid hade jag spelat Tau som fortfarande kommer igenom mallen ganska fint tycker jag, men den tiden finns inte =) Ser fram emot att se vad folk har hittat på för dumheter...
/D
Ang Nids kompen, så har jag såklart byggt det snällaste jag kunnat på komp 0. Jag vet inte om den ligger fel/rätt, vet bara att necrons blir våldsförda i LBK komp. Hade jag haft mer tid hade jag spelat Tau som fortfarande kommer igenom mallen ganska fint tycker jag, men den tiden finns inte =) Ser fram emot att se vad folk har hittat på för dumheter...
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten