Naz87 skrev:
jag tror du har överträffat dig själv och det vill inte säga lite när vi pratar om dig!
Ismeno skrev:Wow!
Tack!!
L3go skrev:Klurig skrev:Du bygger alltså terräng med en plasmakula... jag saknar ord. Ser fram emot slutresultatet med spänning.
Oerhört imponerande
Va han/hon/den/det sa.

Jepp. Som jag sagt tidigare, jag är redan förbi gränsen för bananas, lika bra att köra på i samma anda!
Jag har en lampa som skiftar färger, en ledplatta under en runa, en plasmadisc och nu en plasmalampa.
4 sladdar ner under bordet blir det!
För att täcka över lampans sockel och det stora hålet den sänkts ner igenom så sitter den upponervända tårtan av skumplast fast med magneter i taket.
De runda träplattorna rakt under Orben är utsågningarna från förra templets hål till plasmadiscen och det här templets hål i taket för att hissa ner lampan.
Jag sparade dem och här kändes de rätt att använda. Där Iiiiip står tänker jag mig att en spiritseer står under ritualen och håller upp den dödas soulstone, skanderar heliga besvärjelser och sänder upp själen till Orben!
Och i rörelse:
https://youtu.be/gE_HfjhvDQM
Jag hade inte sett en sådan här lampa på riktigt innan, ganska häftig måste jag säga!