FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
Klart vi ska visa listorna med komp innan, ser ingen anledning till att inte göra det.
// Danne
// Danne
Ok, skall se om jag orkar göra en sammanfattning imorgon.
Jävlar vad hårt alla kör! Hade inte trott att det skulle komma så mycket bilar. Jag som inte har något att knäcka dem med! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Nice! 
Ser att det är många som inte skrivit vilken som är deras warlord:
Elias Österlund (osäker på templars, kan vara så att champion inte kan vara?)
Peter Alsen
Martin Nilsson (har heller inte specifierat vilka enheter som har rhinos)
Max Persson
Thomas Schäfer
Jonny Viitala
Kosh Mörk
Tomas Hallin
Magnus Andersson har 2 Dreadnoughts vilket väl går emot max 1 av varje choice utanför troops, eller räknas det för att en är elite och andra heavy trots att det är samma choice?
Var Forgeworld tillåtet? Hade fått för mig att det inte var det men ser att en orklista består till stor del av FW.
Och skönt att se att det är ganska många som har hårda listor så jag inte autoloosar mot alla (fast antalet Land raiders skrämmer mig då jag har en sak som kan hantera dem...)
EDIT: Ensam Tau?! Är som på gamla goda tiden
Ser att det är många som inte skrivit vilken som är deras warlord:
Elias Österlund (osäker på templars, kan vara så att champion inte kan vara?)
Peter Alsen
Martin Nilsson (har heller inte specifierat vilka enheter som har rhinos)
Max Persson
Thomas Schäfer
Jonny Viitala
Kosh Mörk
Tomas Hallin
Magnus Andersson har 2 Dreadnoughts vilket väl går emot max 1 av varje choice utanför troops, eller räknas det för att en är elite och andra heavy trots att det är samma choice?
Var Forgeworld tillåtet? Hade fått för mig att det inte var det men ser att en orklista består till stor del av FW.
Och skönt att se att det är ganska många som har hårda listor så jag inte autoloosar mot alla (fast antalet Land raiders skrämmer mig då jag har en sak som kan hantera dem...)
EDIT: Ensam Tau?! Är som på gamla goda tiden
Jag är inte arrangör men kan uttala mig och dreadnought saken. De är inte samma val eftersom de är på elite kontra heavy. Kanske inte borde vara så, men nu blev det så.
Min Warlord är min GUO 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Dreadnought är ok. FW från SweFaq är ok. Skriver in GUO
Jämfört med din lista är allt hårt! Jämfört med senaste 5 turneringarna i Sverige jag varit på är detta mjukislistor!daskad skrev:Jävlar vad hårt alla kör! Hade inte trott att det skulle komma så mycket bilar. Jag som inte har något att knäcka dem med!
Min lista är den sötaste av dem alla!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!