Hoppar någon av så tar vi såklart bort dem från listan.kraftman skrev:Kommer anmälningslistan uppdateras kontinuerligt fram till konventet så att reserverna får veta om dom kommer med ?
Jag antar iofs att dom flesta inte hör av sig innan konventet...så man blir väl tvungen att chansa...
Officiell information för GC2012
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Officiell information för GC2012
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kommer listorna att läggas upp innan Gothcon? Jag är lite halvt osäker om min lista kommer bli godkänd, eller om ni tycker den är för ostig
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Om din lista är för "ostig" så kan det hända att kompbedömarna kontaktar dig innan och ber dig minska på cheddaren. Men detta är inget att direkt oroa sig för då det endast är att ändra lite i så fall.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Okej. Man får inget minus för det då? Jag börjar iaf att bygga upp en ny armélista så att jag är beredd ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Nä minus ges för fel inte för att man har hård lista. ( Iofs kan man hävda att man får minus för hårda listor iom kompen men det är en annan diskussion... )
Vi kommer INTE att printa missions så att alla får var sitt ex. Det kommer finnas uppsatta missions i lokalen men bara på några väl valda ställen. Vill man tvunget ha ett pappers exemplar så bör man printa dem själv.
I dagens värld med telefoner som man kan surfa på och miljötänk så känns detta rätt självklart.
I dagens värld med telefoner som man kan surfa på och miljötänk så känns detta rätt självklart.
Kommer arrangörerna att posta alla listorna med kompen innan gothcon så man hinner läsa upp sig på vad andra spelar?
Eller kommer det bara leda till att folk klagar på att de fått fel komp?
Eller kommer det bara leda till att folk klagar på att de fått fel komp?
Folk lär väl klaga iaf. Oavsett när listorna kommer... Men när de väl har spikat kompen kan de väl lika gärna lägga upp dem.
Vi kommer försöka posta alla listor, för felkontroll / och listpluggande.
Dock kommer inte kompen redovisas, av olika anledningar. Bl.a. för att den inte kommer vara fullständigt spikad förrän några dagar innan GC.
Dock kommer inte kompen redovisas, av olika anledningar. Bl.a. för att den inte kommer vara fullständigt spikad förrän några dagar innan GC.
Om kompen ändå inte ska med kan ni väl posta listor nu?