Rödes Iyanden
Re: Rödes Iyanden
Och då var min Farseer färdig...

den här gången blev jag riktigt nöjd med sprak och fräset...

På det här spjutet alltså...

Jag tycker att den blev bra nog.

den här gången blev jag riktigt nöjd med sprak och fräset...

På det här spjutet alltså...

Jag tycker att den blev bra nog.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Snyggt!
Jag gillar att du gjorde hjälmen vit!
Jag tycker vitt är en svår färg att måla med, men det ger en himla skön kontrast mot de andra klara färgerna.
Eller klara och klara, de känns harmoniska och jordnära fastän de är röda och gula, kanske för att bas, skor, axlar, handskar och smådetaljer över hela modellen är i samma brunaktiga nyans och likasom knyter ihop det.
Jag tycker modellen blev jättefin!
Jag gillar att du gjorde hjälmen vit!
Jag tycker vitt är en svår färg att måla med, men det ger en himla skön kontrast mot de andra klara färgerna.
Eller klara och klara, de känns harmoniska och jordnära fastän de är röda och gula, kanske för att bas, skor, axlar, handskar och smådetaljer över hela modellen är i samma brunaktiga nyans och likasom knyter ihop det.
Jag tycker modellen blev jättefin!
Vad är det för gul färg du använder?
Jag grundar med aningen nedvattnad Averland sunset och bättrar med ett lager till där det behövs. Sedan lägger jag högdagrar med aningen nedvattnad Yriel yellow på samma sätt.Jörgen skrev:Vad är det för gul färg du använder?
@ Kaptenen. Tack och bock.
Hjälmen är grundad beige upparbetad till ben till vit. Det ger den lite djup och gör den vita lite varmare. Har gärna vit spökhjälm. Tycker att det gör sig bäst på nått sätt.
Gillar modellen jättemycket! Enda jag skulle gjort är att skilja skorna mer från basens färger. Färgerna går ihop.
Men annars så ser modellen superfin ut röde! Och du är en fantastisk målare måste jag säga.
Men annars så ser modellen superfin ut röde! Och du är en fantastisk målare måste jag säga.
Kom igen nu! Svärd eller Yxa och Sköld på Wraithblades? Jag lutar åt Yxor och Sköldar...
Svärd skulle jag ta för extra attack och slå snabbt. Invo kan du slå fram med farseer eller tanka med fortune & spiritseers invo.
Yxa är dock coolare!
Yxa är dock coolare!
Det blir yxor... Kan ju alltid fixa en enhet med svärd senare...Lillen skrev:Yxa är dock coolare!