Endagars 25/9 2016
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Endagars 25/9 2016
Jag får tyvärr ta och avanmäla mig 
- Spell Familiar
Din Lille gris! Bara för att du har kvalat!fauh skrev:Jag får tyvärr ta och avanmäla mig
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Spell Familiar skrev:Din Lille gris! Bara för att du har kvalat!fauh skrev:Jag får tyvärr ta och avanmäla mig
Uppdrag ligger uppe. Nr 2,3 och 4 kommer vi att spela.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Match fyra fick mig att skratta. Jag måste se ifall jag kan fixa en kamera till en harlequin eller nått 
- Spell Familiar
Tack TOK! Detta är precis mina typer av uppdrag. Älskar "Pictures or it didnt happen". Och de giftiga relikerna var riktigt roliga på LA2016 och fick dödsstjärnor att stanna till och tänka. "Hmm nu blir jag instadödad av en sån här kanon... ingen FnP? *gulp*"
Älskar er alla och ses på söndag.
PS. har ni fattat beslut om de nya CSM-psykkrafterna? De är ju i princip identiska med SMs. DS.
Älskar er alla och ses på söndag.
PS. har ni fattat beslut om de nya CSM-psykkrafterna? De är ju i princip identiska med SMs. DS.
5e uppdraget generar max 19 poäng om en spelare maxar..
Lessen inget party än så länge med CSm spells..Spell Familiar skrev: PS. har ni fattat beslut om de nya CSM-psykkrafterna? De är ju i princip identiska med SMs. DS.
Hmm skall kolla över detta.. 20 skall det såklart bli på något najs sätt..Apocswe skrev:5e uppdraget generar max 19 poäng om en spelare maxar..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Spell Familiar
Tycker om er ändå. Får väl göra mitt bästa med det jag har... som alltid.Hylander skrev:Lessen inget party än så länge med CSm spells..Spell Familiar skrev: PS. har ni fattat beslut om de nya CSM-psykkrafterna? De är ju i princip identiska med SMs. DS.
PS. En petitess men det står fortfarande att Swecomp 1.75 gäller på första sidan. DS.
Någon som ska från Göteborg? Jag har plats över i bilen.
kontakta mig på 073-5029159
/Oscar
kontakta mig på 073-5029159
/Oscar