Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer
Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur
Jag kommer bygga Dreads snart. Vill du ha de extra benskydden sån blir över då?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur
Jag har till mina 5 Terminators nu faktiskt och tror inte jag ska bygga fler just nu. Tack ändåRöde skrev:Jag kommer bygga Dreads snart. Vill du ha de extra benskydden sån blir över då?
Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur
det här kommer bli hur snyggt som helst
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY