Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av Röde »

Jag kommer bygga Dreads snart. Vill du ha de extra benskydden sån blir över då?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av lurräven »

Röde skrev:Jag kommer bygga Dreads snart. Vill du ha de extra benskydden sån blir över då?
Jag har till mina 5 Terminators nu faktiskt och tror inte jag ska bygga fler just nu. Tack ändå :)

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011
Inlägg: 2219
Blev medlem: 07 maj 2009, 20:48

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av cadelin »

det här kommer bli hur snyggt som helst

Skriv svar