Tja, jag hoppas på att kunna åka om några år iställetegge skrev:Holy shit, Nordlund! Vi måste åka nästa år eller så kommer det aldrig bli av!
Adepticon - Intresse
Re: Adepticon - Intresse
En bild säger mer än 1000 kaniner
- speedfreek
Va heter de nu.. Piskad på engelska.. Ahh pussy whipped... Aja ska jag stryka dig från listan bad boy?
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
jag vill hägna med, men jag har inte råd just nu. får bli 2013 för mig om det blir av då 
becon är ganska roligt.
-
Gonka Koff
Fan, jag tolkade det där som att du skulle komma med, tänkte "Va najs! -efter 13 bast är allt lungt, man behöver inte ens fråga!"imp skrev:Jag har varit gift i lite drygt 13 år, jag tänker inte ens fråga
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Nja, just nu så har det väl mer att göra med barnen, faktisktGonka Koff skrev:Fan, jag tolkade det där som att du skulle komma med, tänkte "Va najs! -efter 13 bast är allt lungt, man behöver inte ens fråga!"imp skrev:Jag har varit gift i lite drygt 13 år, jag tänker inte ens fråga
En bild säger mer än 1000 kaniner
Semester fixad! - check
Pengar sparade! - check
Målad spelbar armé! - återkommer
Pengar sparade! - check
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Haha!Bengtsson den yngre skrev:Lyteskomik?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- theWatchman
Semester fixad! - check (alltid semester)Snot skrev:Semester fixad! - check
Pengar sparade! - check
Pengar sparade! -
Övertala fickvän! -
Målad spelbar armé! - Vilken ska jag ta, SW, GK eller BA
- speedfreek