Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Robert »

nu updaterad med lite Throne of skulls bilder

sen jag börjar få slut på lite inspiration så antingen får jag prata gammal 40k eller har någon något annat förslag?

kommer även förhoopningsvis lite gästförfattare
/Kickern

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av katzenjammer »

Redogörelsen för throne of skulls var sjukt rolig att läsa, även om du ibland skriver så dåligt att min inre röst börjar låta som en mongloid när jag läser vissa bitar. Alltså stavningen är fruktansvärd.

När du beskrev prisutdelningen satt jag och skrattade som en idiot på spårvagnen.
Flesh is a design fault

frigobben
Inlägg: 788
Blev medlem: 18 feb 2012, 23:05
Ort: Göteborg (i princip)

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av frigobben »

Jag gillar stavfelen. :) De passar ihop med stilen i övrigt.

Jag vet också hur mycket mer tid det tar om man skall hålla på med sådant. Har nog inga direkta tips på vad du kan skriva om. Allt hittills har varit roligt dock, så skriv om vad du känner för...

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Robert »

blev en liten utvärdering om Tos för att förhoppningsvis få folk att prova på det.

stavning tar tid med ska bättre mig lite men kommer fortfarande finans fel men ska ge det lite mer energi.
/Kickern

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av katzenjammer »

Nä, skit i stavfelen. Jag trodde inte att du brydde dig öht. Riktigt kul, hoppas att du fortsätter blogga.
Flesh is a design fault

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av the godfather »

skriv skiten i Word. leta upp röda streck och klipp ut och klistra in, så haru rättstavat.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Robert »

dags att börja skriva lite igen.

etc har varit

har lite guld sparat som världen måste höra om (bland annat det roligaste som har hänt i världshistorien)

men vad vill folk läsa om ska jag skirva om matcherna på etc eller personerna vill folk ha ren info eller vill folk höra om tjafsen och drama?

vad är roligast att läsa?
/Kickern

Izin
Inlägg: 416
Blev medlem: 09 okt 2008, 10:31

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Izin »

Robert skrev:vad är roligast att läsa?
Hemlisar gällande Papa D.
17,83

Användarvisningsbild
kombat
Inlägg: 1911
Blev medlem: 12 okt 2008, 01:39
Ort: Lund

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av kombat »

Tjafs och drama!

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar

Inlägg av Robert »

nice det är väl det jag är bäst på

drar ihop några rader imorgon
/Kickern

Skriv svar