Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
nu updaterad med lite Throne of skulls bilder
sen jag börjar få slut på lite inspiration så antingen får jag prata gammal 40k eller har någon något annat förslag?
kommer även förhoopningsvis lite gästförfattare
sen jag börjar få slut på lite inspiration så antingen får jag prata gammal 40k eller har någon något annat förslag?
kommer även förhoopningsvis lite gästförfattare
/Kickern
-
katzenjammer
- Inlägg: 716
- Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Redogörelsen för throne of skulls var sjukt rolig att läsa, även om du ibland skriver så dåligt att min inre röst börjar låta som en mongloid när jag läser vissa bitar. Alltså stavningen är fruktansvärd.
När du beskrev prisutdelningen satt jag och skrattade som en idiot på spårvagnen.
När du beskrev prisutdelningen satt jag och skrattade som en idiot på spårvagnen.
Flesh is a design fault
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Jag gillar stavfelen.
De passar ihop med stilen i övrigt.
Jag vet också hur mycket mer tid det tar om man skall hålla på med sådant. Har nog inga direkta tips på vad du kan skriva om. Allt hittills har varit roligt dock, så skriv om vad du känner för...
Jag vet också hur mycket mer tid det tar om man skall hålla på med sådant. Har nog inga direkta tips på vad du kan skriva om. Allt hittills har varit roligt dock, så skriv om vad du känner för...
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
blev en liten utvärdering om Tos för att förhoppningsvis få folk att prova på det.
stavning tar tid med ska bättre mig lite men kommer fortfarande finans fel men ska ge det lite mer energi.
stavning tar tid med ska bättre mig lite men kommer fortfarande finans fel men ska ge det lite mer energi.
/Kickern
-
katzenjammer
- Inlägg: 716
- Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Nä, skit i stavfelen. Jag trodde inte att du brydde dig öht. Riktigt kul, hoppas att du fortsätter blogga.
Flesh is a design fault
-
the godfather
- Inlägg: 1051
- Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
skriv skiten i Word. leta upp röda streck och klipp ut och klistra in, så haru rättstavat.
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
dags att börja skriva lite igen.
etc har varit
har lite guld sparat som världen måste höra om (bland annat det roligaste som har hänt i världshistorien)
men vad vill folk läsa om ska jag skirva om matcherna på etc eller personerna vill folk ha ren info eller vill folk höra om tjafsen och drama?
vad är roligast att läsa?
etc har varit
har lite guld sparat som världen måste höra om (bland annat det roligaste som har hänt i världshistorien)
men vad vill folk läsa om ska jag skirva om matcherna på etc eller personerna vill folk ha ren info eller vill folk höra om tjafsen och drama?
vad är roligast att läsa?
/Kickern
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Hemlisar gällande Papa D.Robert skrev:vad är roligast att läsa?
17,83
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Tjafs och drama!
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
nice det är väl det jag är bäst på
drar ihop några rader imorgon
drar ihop några rader imorgon
/Kickern