Wall-A måste ju rimligtvis vara en Mongolith.jastor skrev:Det fanns ju en hel arme med dom på jorden. WALL-A är det för Apocalypse då eller?Rasmus skrev:Kan världen ha för många WALL-E:s?
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Sitter och målar lite uniformer på IG. Det tar sin lilla tid. Lägger kanske upp lite bilder i någon tråd när infanteriet är helt färdigt. Just nu är det Camo Green på en mörkt washad Catachan Grenn som gäller. Följs upp med Rotting Flesh och lite detaljpill.
Jag vill måla bilar...
Jag vill måla bilar...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Visst hade det varit apcoolt, men också väääääldigt dodgy "modelling to your advantage". Meltan hade tjänat nästan två tum i räckvidd. Med nackdelen att den varit fixerad och inte en turret.mindtrix skrev:Tillbaks till drakraidern...
Jag trodde först drakhuvudet skulle haft en melta i munnen. Hade det inte varit lite mysigt?
Hade en idé om att ha drakhuvudet på Assault Cannon-turreten, men det blev för krångligt att först limma ihop huvudet, sen kapa isär det och limma på ovanpå och under...
Nu blir drakhuvudet en Machine Spirit istället.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
har faktiskt rört min imps för första gången på ett år
byggt/ pimpat chimera , byggt en basse med armored crew compartment, samt stripat en exterminator och en gammal demolisher som skall bli en exc. hur fn man stavar plasma tank
och byggt ett hq till med snipers och en liten moo
byggt/ pimpat chimera , byggt en basse med armored crew compartment, samt stripat en exterminator och en gammal demolisher som skall bli en exc. hur fn man stavar plasma tank
och byggt ett hq till med snipers och en liten moo
-
jockelinde
- Kontakt:
Jag had kul på BSK, men jag kan konstatera (igen) att jag börjar bli riktigt trött på att spela min kaos-lista, och borde pilla iordning min salamander-armé. Med detta i åtanke är det fullständigt rimligt att jag, så här dagen efter BSK, tar tag i följande projekt :

RAAARG! När jag blir stor klar vill jag bli en jättearg kaos-dread.
Vaför är det så kul att bygga kaos-stuff?

RAAARG! När jag blir stor klar vill jag bli en jättearg kaos-dread.
Vaför är det så kul att bygga kaos-stuff?
För att man kan bygga precis hur som helst och om någon undrar hur den fungerar säger man att en demon styr
Astuff btw
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Jag har inte byggt eller målat något på flera dagar för jag är så j*vla arg och besviken för att Chimeran jag väntat på i flera veckor nu gått upp i rök.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Fortsatt lite med SW:n ca 90% klar nu. Dock bara en test för att utveckla mig (som iof alla mina figgar är) tills jag ska måla upp min batleforce som håller på att limmas ihop. Övergjorde både pigment behandlingen och osl claws:en men ser ju hyffsat cool ut endå.
c&c välkommet

By adde_z at 2011-11-09

By adde_z at 2011-11-10
Nu så, en bild framifrån med:)
c&c välkommet

By adde_z at 2011-11-09

By adde_z at 2011-11-10
Nu så, en bild framifrån med:)
Senast redigerad av 1 adde_z, redigerad totalt 10 gånger.
- Styranimon
The god of rust has spoken.
Den blev riktigt snygg.
Den blev riktigt snygg.