Fast bara början snart modeller på dom & sista sandningen!
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Baser Baser Baser!
Senast redigerad av 1 MrCheeze, redigerad totalt 12 gånger.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Monterat nyinköpt Chimera och därmed är 1250pts byggt. Nu återstår lite småpill, sedan gasbina och lite utspätt trälim.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Har pillat med lite kroppar & ben! (Hatar formskarvar & gjutskägg) och hunnit klart vissa baser!
dock är det en hel del klurande hur jag ska bygga mina Marines första enheten kommer bli vanliga tacticals som kommer vara relativt "enkla" i utseende!
dock är det en hel del klurande hur jag ska bygga mina Marines första enheten kommer bli vanliga tacticals som kommer vara relativt "enkla" i utseende!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
- speedfreek
Vad är MIG Acrylic Resin som syns i bakgrunden?
Är det färglös färg att blanda pigment i, eller något helt annat?
Är det färglös färg att blanda pigment i, eller något helt annat?
den är inte färglös men blir det det är bara att kladda pigment för att föra weather effekts & liknande
har testat även använda det som filler till skadade saker & det funkar sisådär men flytande greenstuff är bättre till det! nackdelen med resinet är att det är 12H torktid på det
har testat även använda det som filler till skadade saker & det funkar sisådär men flytande greenstuff är bättre till det! nackdelen med resinet är att det är 12H torktid på det
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Idag har jag byggt ihop en Warhound Titan, men utan bild är det såklart ingen som tror mig. 
Vi fortsätter bygga knasiga saker till de borttappade och hyfsat ilskna rymdvargarna:
En Summoning Circle (Drop Pod): Plasticardväggarna ska målas som om de var ett vortex eller en gateway in i warpen.
En annan vinkel: Och lite fågelperspektiv. Den är lite större än en Pod i basen, men lika tjock i bredd. Planerar att måla en linje ovanpå pelarna som är hyfsat lik kanterna på en vanlig Pod. Vad tror folk?
En Summoning Circle (Drop Pod): Plasticardväggarna ska målas som om de var ett vortex eller en gateway in i warpen.
En annan vinkel: Och lite fågelperspektiv. Den är lite större än en Pod i basen, men lika tjock i bredd. Planerar att måla en linje ovanpå pelarna som är hyfsat lik kanterna på en vanlig Pod. Vad tror folk?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Och så en liten sneak peek på vad som väntar vid sidan av målarbordet:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Silversixx
Ball portal, Limpan!
Gastaren inom dig börja komma fram mer och mer
Gastaren inom dig börja komma fram mer och mer
mycket byggare bob på dig nu pappa ost, var ett tag sen jag såg något med färg...jag vill ha färg nu !!! dinna gubbar saknar huven men jag har mitt på plats så det löser sig.
becon är ganska roligt.