blom skrev:Tänker inte säga någon eftersom jag inte ser mig att vara tillräkligt mattematisk för att förslå vättiga päng på båtarna.
Men jag som har spelat venom spamm nu hela sommarn (och våren) kan säga, visst att man dödar på rätt okey med venoms, men radiers är bara bajs.. ända andledningen till att ta en raider istället för venom är att man vill ha tuff enhet på mer än 5 modeller..
Visst venoms kanske förtjänar 1-2 extra minus. Men raider borde kompa snällt och inte vara med "för många fordons minuset" dem är för kassa för det.
Du är nog en vansinnigt mer rutinerad turneringspelare men jag tycket abolsut inte att raiders är så som du påstår. Självklart är splinter cannons bra. Men när man börjar räkna lite provent på hur ofta man faktsikt kan öppna tranporter tidigti spelet utan att dom gömmer sig baokm förattinte få smaka kulregn.
Jag har börjar andänva 1-2 raiders ibland med en mindre enhet på 7 nakan wyches som har gjort underverkoch den andra har varit 5-8 warriorsm med en blader. Det för förträffligt att få ha den där extra lilla lansen emellanåt helt enkelt. Visst kan man inte panga två poison bössor hej villt men jag vill definitivt så ett slag för raiderm .Demlra'v
däremot har jag hört talas om att raiders ska minskas litei den totala fordonkompen för raoders.till 0.5 per modell. ärligt talat borde det vara -1 för ar tredje Icubi man blokar med för en wq
Nu står ögon en i kors såja avrimda
Nu sitter jag och ni