Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Början på lite pre-heresy Death Guard till Zone Mortalis.

Stora och små hoppare. Nu vettetusan om man *vågar* måla någonting annat innan det är editionsbyte. Ursäkta den hemska fotobakgrunden

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
-
Claimh_Solais
Målade klart alla battelmages till en kund

(om någon undrar så ser baserna så underliga ut för det är någon regel i spelet och kunden ville ha det färgtemat på dom)

(om någon undrar så ser baserna så underliga ut för det är någon regel i spelet och kunden ville ha det färgtemat på dom)
- Styranimon
Sjukt snygga 
Vädret i Eskilstuna har lämnat en del att önska, men när det kommer till figurmålning är regn den bästa uppfinningen sedan skivat bröd.
1 veckas skörd av purifiers.

1 veckas skörd av purifiers.

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
WIP bild på en Deff dread, underarmarna kommer att ha alla options från boxen både vad gäller avståndsvapen såväl som två CCW armar.

-
Claimh_Solais
otroligt snygg dred redan , din målar still och orks gör så så bra ihop
Ända jag ändra på är som två symboler vid luckan (blixten) du har gjort slitaget och dom i samma färg o nu ser det mer ut som stora cymetriska slitas än symboler , om du hänger med vart jag vill komma
Ända jag ändra på är som två symboler vid luckan (blixten) du har gjort slitaget och dom i samma färg o nu ser det mer ut som stora cymetriska slitas än symboler , om du hänger med vart jag vill komma
- The Gretchin
Otroligt snygg. Ser dock lite stel ut, beror nog på benen. 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Tack ska ni ha.
jo, jag är med på vad du menar med glyphsen, jag tänkte lägga i "vitt" i dem så att de syns bättre. Jag tycker det är lättare att göra hela formen svart och sen fylla i än att lägga linjer runt senare istället. Säkert en smaksak:P
Stel, ja lite men det får vara så. Jag funderar på att skaffa mig en egen senare och göra den "springande". Men det kommer typ efter 2020 när alla mina andra egna projekt är klara:P
jo, jag är med på vad du menar med glyphsen, jag tänkte lägga i "vitt" i dem så att de syns bättre. Jag tycker det är lättare att göra hela formen svart och sen fylla i än att lägga linjer runt senare istället. Säkert en smaksak:P
Stel, ja lite men det får vara så. Jag funderar på att skaffa mig en egen senare och göra den "springande". Men det kommer typ efter 2020 när alla mina andra egna projekt är klara:P