Count the Seven...
Re: Count the Seven...
Jag är på ! Måste bara måla upp min Ultras så jag har ngt kul att lira med. Tycker dina Nurgle ser riktigt trevliga ut Röde
Måste bara flika in att icon of excess är Slaanesh ikonen och inte får köpas till nurgle. Deras heter despair eller något, som ger fear... Woppifuckingdo.
Jävligt ball lista i övrigt, alltid kul med tema.
Ah då har jag bara läst lite fel... De har ju Marks och Icons står som val under Terminators. Då står det alltså under ikoner att den bara får köpas till Slaanesh eller? Jag som tänkte att det äntligen gick att få feel no pain på Nurgle termies...LillePer skrev:Måste bara flika in att icon of excess är Slaanesh ikonen och inte får köpas till nurgle. Deras heter despair eller något, som ger fear... Woppifuckingdo.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Feel No Pain på Nurgle går väl bara genom trolleri (Endurance) numera..?Röde skrev:Ah då har jag bara läst lite fel... De har ju Marks och Icons står som val under Terminators. Då står det alltså under ikoner att den bara får köpas till Slaanesh eller? Jag som tänkte att det äntligen gick att få feel no pain på Nurgle termies...LillePer skrev:Måste bara flika in att icon of excess är Slaanesh ikonen och inte får köpas till nurgle. Deras heter despair eller något, som ger fear... Woppifuckingdo.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Feel no Pain är en slaanesh grej för CSM (numera) :p
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Ja, då har jag gjort lite hemläxa. Då har jag ju 40pts över... Ska fundera på om det är lönt att köpa högre nivå på någon psyker och ev. en spell familar till trollisen. Måste fundera lite...
Har ändrat i listan ovan ifall någon undrar vad det skrivs om...
Har ändrat i listan ovan ifall någon undrar vad det skrivs om...
spell familiars är ju alltid nice, slår aldrig fel med en sån 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Skrapade och skar bort gjutskarven i alla fall. Fortsatt måla på han lite. Ser fram emot lite lediga dagar så jag hinner måla lite ordentligt.
Då var bok med regler till Blight Drone och stor Demon beställd, liksom Nightmaw. Den ska få fungera som antingen Spawn eller Beast of Nurgle.

Nightmaw är således killen till höger... Tycker att han passar utmärkt som båda alternativen.

Nightmaw är således killen till höger... Tycker att han passar utmärkt som båda alternativen.
Och då var nästa modell färdig... Carrier of the Destroyer Hive...

Särskilt nöjd är jag nog med ådringen på liens skaft...

Särskilt nöjd är jag nog med ådringen på liens skaft...