Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Moderator: Dante82
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Spenariospecifika förtydliganden för Space Wolves.
Bjorn the Fell-handed
Scenario 1 - Kill and Secure & Scenario 5 - Capture and Control räknas som mission baserat på killpoints för Björns specialregel.
Scenario 2 - Seize ground räknas som mission baserat på Objektiv för Björns Specialregel.
Scenario 3 och 4 räknas inte som något av dem för Björns specialregel
Lone Wolves
I alla Scenarion utom scenario 3 gäller deras "reverse killpoint" regel vad den nu heter.
Bjorn the Fell-handed
Scenario 1 - Kill and Secure & Scenario 5 - Capture and Control räknas som mission baserat på killpoints för Björns specialregel.
Scenario 2 - Seize ground räknas som mission baserat på Objektiv för Björns Specialregel.
Scenario 3 och 4 räknas inte som något av dem för Björns specialregel
Lone Wolves
I alla Scenarion utom scenario 3 gäller deras "reverse killpoint" regel vad den nu heter.
Det kryper närmare sakta men säkert, bara en månad kvar nu och det börjar bli hög tid för er som tänkt "det är ju gott om tid kvar" att anmäla er. Vi har i nuläget en bit över 100 anmälda, men pga mycket arbete blir det ingen uppdatering av listan förrns i början på nästa vecka.
Jag vill också passa på att påminna om att man inte är anmäld förens man betalt in anmälningsavgiften. Kontrollera gärna att vi registerat er anmälan och betalning genom att kolla att ni finns med på anmälningslistan. Nu släpar ju som sagt listan lite för tillfället så ni som betalt in efter den 22 augusti kommer inte finnas med för tillfället. Men om ni beltalt för flera veckor sedan och inte finns med, maila oss om när och hur ni betalt så åtgärdar vi det.
I övrigt, om ni som år anmälda och inte har en angiven armé är inne och läser detta kan ni gärna posta vad ni tänkt spela så skriver uppdaterar jag i listan
Jag vill också passa på att påminna om att man inte är anmäld förens man betalt in anmälningsavgiften. Kontrollera gärna att vi registerat er anmälan och betalning genom att kolla att ni finns med på anmälningslistan. Nu släpar ju som sagt listan lite för tillfället så ni som betalt in efter den 22 augusti kommer inte finnas med för tillfället. Men om ni beltalt för flera veckor sedan och inte finns med, maila oss om när och hur ni betalt så åtgärdar vi det.
I övrigt, om ni som år anmälda och inte har en angiven armé är inne och läser detta kan ni gärna posta vad ni tänkt spela så skriver uppdaterar jag i listan
- speedfreek
Idag har jag målat på nya gubbar inför turneringen!
Jag är anmäld men behöver inte resa hela vägen från Göteborg, så om någon är sugen på att åka går det att köpa platsen i tågets mysigaste kupé! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vi har ingen sista anmälningsdag, men vi tar max 150 deltagare totalt (40K och fantasy sammanräknat).XecrNist skrev:När är sista anmälningsdag då?
- Jimmy Johansson
Kollar igenom missions nu och borde det inte räknas som 50% VP om man får in en weapon destroyed?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Du har inte varit i Norrland förut hör jag.Jimmy Johansson skrev:Kollar igenom missions nu och borde det inte räknas som 50% VP om man får in en weapon destroyed?
Dvs istället för att behöva göra resultat på poddar så får man halva vpn direkt ist?