TOK34 - Endagars inför lagturnering
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- Skcuzzlebumm
Re: TOK34 - Endagars inför lagturnering
Jag vet jag är i bilen med Joakim och Max men vet jag inte om det är finns plats för ett till eller inte.LillePer skrev:Hej jag vill åka bil!
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Jag antar att jag skall skriva upp Lill-Jocke som anmäld då eller?Skcuzzlebumm skrev:Jag vet jag är i bilen med Joakim och Max men vet jag inte om det är finns plats för ett till eller inte.LillePer skrev:Hej jag vill åka bil!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Skcuzzlebumm
Ja! Är väldigt säkert sedan det var honom och Max som inbude mig. Och också har jag spelat mot en potentielle CSM list med honom idag.Hylander skrev:Jag antar att jag skall skriva upp Lill-Jocke som anmäld då eller?Skcuzzlebumm skrev:Jag vet jag är i bilen med Joakim och Max men vet jag inte om det är finns plats för ett till eller inte.LillePer skrev:Hej jag vill åka bil!
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Vi fixar två dagar extra för listor. De skall in den 10/10.
Detta ger oss tid att fixa CSM mallen samt er att bygga CSM listor.
Detta ger oss tid att fixa CSM mallen samt er att bygga CSM listor.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ehm, min bil, som jag ännu inte faktiskt lånat, är just nu jag, lilljocke, neil, olof och elias. Så om man inte är stor som ett mindre bagage är det tyvärr fullt. Om inte bilsituationen löser sig kanske vi kan rota fram två bilar eller sno jockes, är ju inte övernattning så man behöver inte en folkabuss...
Husak kommer också 
Jag kommer också! Spelat nya chaos nu och den verkar najs!
-
Silvertejp
- bolterochkniv
Elias Österlund vill vara med!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."