Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Den stora frågan är ju: Hur klarar du av att äta om köksbordet ser ut sådär? Ser lite.. hmm. ojämnt ut? 
Köksbordet, som har bästa ljuset och arbetsställningen, är till för att måla och spela.Ancalagon skrev:Den stora frågan är ju: Hur klarar du av att äta om köksbordet ser ut sådär? Ser lite.. hmm. ojämnt ut?
Äter gör väl alla hobbyister i soffan framför TVn / datorn?
Det hävdar jag och mina barn också, min fru är av en anna åsikt. Så köksbordet används för att äta vidCaptaingallas skrev:Köksbordet, som har bästa ljuset och arbetsställningen, är till för att måla och spela.Ancalagon skrev:Den stora frågan är ju: Hur klarar du av att äta om köksbordet ser ut sådär? Ser lite.. hmm. ojämnt ut?
Äter gör väl alla hobbyister i soffan framför TVn / datorn?
En bild säger mer än 1000 kaniner
Rhino Chassi TT+ Standard Klart!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Abaddons Cheerleaders...

Snabbt och slarvigt målade för att bli klara till Varberg.

Snabbt och slarvigt målade för att bli klara till Varberg.
Vad har du målat osv idag?
Detaljer på 24 pläggisar och 5 crushers. Samt wash på allihopa. Hepp!
Blev less på att måla Nurgle så jag målade dödskyckling istället. Har fortfarande svårt med airbrush men jag lär mig hela tiden.

-
katzenjammer
Jag tycker det ser ut som om du fått till lagerkransen bra, och posen ser helt ok ut också.
Jag är nyfiken på färgerna, finns det mer bilder på din arme någonstans?
Jag är nyfiken på färgerna, finns det mer bilder på din arme någonstans?
Flesh is a design fault
Det är min gamla white panthers armé som jag fortsatt på efter ett uppehåll i hobbyn på ca 15 år. Den är TT men kvaliten skiftar ganska kraftigt inom den eftersom jag lär mig och plockar upp nya tekniker samt blir stadigare på handen. Har därför inga fler kort på den samt jag börjar lessna på vit och svart, finns inte så mycket spelrum där så jag kommer börja på något nytt ganska snart nu när jag har en armé att spela med.