Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Lyssna inte på daskad! Det där ser asnice ut! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Daskad vet inte hur man håller i pensel.
Det ser toppen ut!
Det ser toppen ut!
- bolterochkniv
nåt som jag tror hade lyft den var om du hade gjort vissa av de vita rutorna röda, typ random, eller iaf lagt inne lite fler färger i rutmönstret.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Ska se hur den blir när alla ädelstenar är målade osv, just nu saknas det massvis av färg. Men ska ha det i åtanke.bolterochkniv skrev:nåt som jag tror hade lyft den var om du hade gjort vissa av de vita rutorna röda, typ random, eller iaf lagt inne lite fler färger i rutmönstret.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Låt han smälta in på shackbrädet!
Som grund helt klart godkänt.. Bilden är tyvärr lite för mörk för att det ska gå att se några detaljer, men jag tycker inte det ser ut som modellen är highlightad eller shadead...
Rutmönstret är dock väldigt snyggt.
Han är inte highlightad/shadead annat än lite på benen. Men jag tvekar fortfarande rejält över det bruna. Dock har jag insett att jag gett mig in på ett område där jag inte har färger, och väntar på lite nya burkar just nuApocswe skrev:Som grund helt klart godkänt.. Bilden är tyvärr lite för mörk för att det ska gå att se några detaljer, men jag tycker inte det ser ut som modellen är highlightad eller shadead...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
-
jockelinde
- Kontakt:
Hälsans härold:

Riktigt snygga! Bra jobbat.