Hur funkar de som lite hårdare listor? Från början skrevs de väl mer eller mindre av som inte bra nog av det allvetande internätet men det verkar ju finnas varianter som står sig ganska bra, om än inte som eldar/necrons/tau?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Elevatorlake skrev:Hur funkar de som lite hårdare listor? Från början skrevs de väl mer eller mindre av som inte bra nog av det allvetande internätet men det verkar ju finnas varianter som står sig ganska bra, om än inte som eldar/necrons/tau?
Då är det warcon dom gäller eller möjligen droppodspam med skytteenheter.
Elevatorlake skrev:Hur funkar de som lite hårdare listor? Från början skrevs de väl mer eller mindre av som inte bra nog av det allvetande internätet men det verkar ju finnas varianter som står sig ganska bra, om än inte som eldar/necrons/tau?
Då är det warcon dom gäller eller möjligen droppodspam med skytteenheter.
En War Convocation ska jag ha men annars ska jag hitta andra builds... vägrar drop pods...
Jag håller på att labba lite med dessa åxå - jag tror det finns flera builds som kommer funka, både med och utan allies (om man ser skitarii+cult som ett codex), alltså fler än pods och warcon. Men kan man spela warcon så ska man, den e stabil.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten