Håller helt med, synd bara att jag bara har en. Men jag har en tyrannofex! Det är väl bra eller har jag missförstått metat nu igen?Olof skrev: 3. Egge - med uppförsbacke i början och sen en klassisk smygseglats placerar den här positive herre sig på tredjeplats. Man behöver aldrig mer än två tervigåånnerr!
Betting SM
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Betting SM
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Is it love?Flogger skrev:Mystiska känslor börjar odlas inom mig för Esters
Nej då, eftersom en tervigåånn garanterat tar tre objektiv så är du hemma!egge skrev:Håller helt med, synd bara att jag bara har en. Men jag har en tyrannofex! Det är väl bra eller har jag missförstått metat nu igen?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Nu har en 2:a börjat uppenbarat sig.
1. Ollon Svensson från Danmark (24p)
2. Joakim "lilljocke" Engström (12p)
3. Daniel "Papa D" Hesslisch (8p)
3. Claras fästman +1 (8p)
3. Le Kiki (8p)
1. Ollon Svensson från Danmark (24p)
2. Joakim "lilljocke" Engström (12p)
3. Daniel "Papa D" Hesslisch (8p)
3. Claras fästman +1 (8p)
3. Le Kiki (8p)
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Betting SM
1: Andre Hellström! Kommer som ett wild card och alla kommer underskatta honom! Men sen kommer han vara som råhypnol. Man vaknar upp med inget minne och jävligt ont i röven.
2.skiter jag i
3. Osv
Nej ärligt talat så ska det bli skönt att elit Sverige plockar ner honom på jorden igen efter lirat tau i garaget.
Med vänlig hälsning,
Garagegamers!!! Alla garagegamers!!!!
2.skiter jag i
3. Osv
Nej ärligt talat så ska det bli skönt att elit Sverige plockar ner honom på jorden igen efter lirat tau i garaget.
Med vänlig hälsning,
Garagegamers!!! Alla garagegamers!!!!
Senast redigerad av 1 Lillen, redigerad totalt 5 gånger.
- Skcuzzlebumm
Några faktiskt tror att jag kommer vinna matcher med min fluffiga lista?!?!?!?!
Du vet att jag har bara lagt till en Land Raider till min VSK armé, plus några diverse skit, pga tids brist för att måla eller list bygga (för många tentor och rapport just nu - sist är på fredag morgon!!).
Jag själv tror att jag kommer inte sist.... men nära... jätte nära
Du vet att jag har bara lagt till en Land Raider till min VSK armé, plus några diverse skit, pga tids brist för att måla eller list bygga (för många tentor och rapport just nu - sist är på fredag morgon!!).
Jag själv tror att jag kommer inte sist.... men nära... jätte nära
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
paira mig mot honom så kan jag ta ner han på jorden direkt, vem han nu är 
En ny betting.. eftersom vi ska spela på världens sämsta kust.. västkusten.. som ALLTID har storm och oväder!
Vilka personer som har minst sannolikhet att komma fram levande:
1.Richard petersson - Förare.
2.Daniel Hesselberg - Sitter i framsätet.
3.Jimmy Hesselberg - Kommer va onykter och sova.. mycket avslappnad när vi kör av vägen/krockar/bilen lyfts upp av stormen och slungar in oss i warpen!
3.Jimmy Hesselberg - Kommer va onykter och sova.. mycket avslappnad när vi kör av vägen/krockar/bilen lyfts upp av stormen och slungar in oss i warpen!
Haha!Poet skrev:En ny betting.. eftersom vi ska spela på världens sämsta kust.. västkusten.. som ALLTID har storm och oväder!
Jag tror våran bil som går från Uppsala är med i den bettingen också.... Givetvis skall det komma nån namngiven jävla storm precis när man ska åka 100 mil tur och retur!
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Petersson är förvisso en väldigt erfaren klass 2 snöstorms chaffis men jag kan säga att åka 60mil i klass2 snöstorm kommer inte hända. Så får c hur illa det är i morgonbitti helt enkelt. E de vidirigt får nog vår bil lämna WO på grund av Force majeur. För tågen lär ju knappast gå - dom fungerar bara på helgfria söndagar utan snö, vind, regn, sol, moln.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Äh vafan, på med 10mm dubbarna och kör 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!