Waaagh! på väg!
-
Silvertejp
Re: Waaagh! på väg!
stämmer Akselxx rykten så är Stormboyz überbra, speciellt som snabba enheter verkar vara the shit i 7th!
- The Gretchin
Oh Captain, my Captain! 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Boken är lite rörig då wargear finns längstbak och enheterna i mitten någonstans. Nått som var bra är att Mega armour är SaP fortfarande så alla loota spelare blir ju glada =)
Det va inte direkt gratis att köpa en full enhet med Mek Guns märkte jag speciellt i jämnförelse med poäng värden, men man får väl pengar varje månad så det är bara att handla =)
Det va inte direkt gratis att köpa en full enhet med Mek Guns märkte jag speciellt i jämnförelse med poäng värden, men man får väl pengar varje månad så det är bara att handla =)
Borde inte Loota- spelare var ganska ledsna med tanke på att de är Heavy Support nu? Där slåss de om utrymmet med 8 andra enheter (om vi räknar med Looted Wagon från WD), inklusive många av de nya flashiga kiten.
Kan bara hålla med om Mek Guns. Sällan har man väl fått så lite poäng för pengarna (de förefaller dock rätt prisvärda i spelet). I en låda får du modeller för 39pts och får för det betala 340kr.
Kan bara hålla med om Mek Guns. Sällan har man väl fått så lite poäng för pengarna (de förefaller dock rätt prisvärda i spelet). I en låda får du modeller för 39pts och får för det betala 340kr.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Det är verkligen svårt med heavy slottsen nu.. men förmodligen blir drt en morkonaut, 5a mek guns och en 15 manna enhet lootas. Köpte mig nya flashgitsen med och är rätt sugen på dem. Hmmm
Sen å andra sidan så kan man ju med 2 HQ och 4 troops få in 6 heavy slots nu...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."