Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Första av 26 Nobz, painboy med evy armor och waagh banner
Ser riktigt grym ut, jag gjorde rätt i att sälja kittet till dig! 
Minska ned bildstorleken något?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
@ Rahv-mycket snyggt!!!! Mästarklass, märks att du kan dina färger.
@ Lilleper, ja du svepte Ghaz och killarna i ett minst sagt otroligt. Men det händer.
@ Lilleper, ja du svepte Ghaz och killarna i ett minst sagt otroligt. Men det händer.
I söndags så började jag måla på mina stormravens.
Preshading stormraven vinge

Stormraven med grundfärg (ser ljusare ut än verkligheten pga blixten)

Mer bilder kommer efter nästa gång jag ger mig på dem.
Preshading stormraven vinge

Stormraven med grundfärg (ser ljusare ut än verkligheten pga blixten)

Mer bilder kommer efter nästa gång jag ger mig på dem.
Inte ofta jag postar här på forumet men jag tänkte jag får slå ett slag för Gorkamorka =)
Suget efter ett skrimish spel kom strax efter Kill team släppet. Och efter att läst båda regelsystemen så fastnade jag mer för Gorkamorka. Visst har kill team en viss charm men finns det något som slår en skenande trukk med vrålandes Boyz, förvirrade Yoofs och fega Grotts beväpnade till tänderna med allt från kedjor och järnrör till shootas?=)
Egentligen har jag inte kommit så långt med min mob. Men idag fick jag i allafall monterat, magnetiserat och påbörjat målandet av en Nob som ska få nöjet att leda mitt gäng över sanddynerna i "Tha Skid" =)
-=WIP=-
'Uge choppa.

Slugga & choppa

Suget efter ett skrimish spel kom strax efter Kill team släppet. Och efter att läst båda regelsystemen så fastnade jag mer för Gorkamorka. Visst har kill team en viss charm men finns det något som slår en skenande trukk med vrålandes Boyz, förvirrade Yoofs och fega Grotts beväpnade till tänderna med allt från kedjor och järnrör till shootas?=)
Egentligen har jag inte kommit så långt med min mob. Men idag fick jag i allafall monterat, magnetiserat och påbörjat målandet av en Nob som ska få nöjet att leda mitt gäng över sanddynerna i "Tha Skid" =)
-=WIP=-
'Uge choppa.

Slugga & choppa

Verkligen, mycket snygga RangersRöde skrev:Och det har du lyckats bra med.
En bild säger mer än 1000 kaniner