Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Mina senaste tillskott till min arme, en bra och en dålig (men ball) bil:
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Mycket vackert.
Har också funderat på såna men har lite för många projekt just nu.
Grönt är skönt men jag blir nästan lite förvirrad i allt det gröna, sexig hydra förövrigt!
Hydran måste vara den dåliga, har sett många hydror men alla har vingliga pipor som inte kan vara lätta att sikta med.
Nu vill jag inte höra några undanflykter om resin mm.
Jag som är sämst på att posta bilder och bäst på att kritisera andra tänkte trots detta slänga upp mina nya blåa ryggkliare.
För att göra det extra hemtrevligt så fick jag fotografera i mitt smutsiga kök =)
För att göra det extra hemtrevligt så fick jag fotografera i mitt smutsiga kök =)
- Bilagor
-
- Efter att velat runt en massa angående mina nemisisvapen så blev det klassiskt blå..
Tyvärr var det väldigt mörkt och min blixt går inte att vinkla så färgerna blev lite tokiga. - DSC01926liten.jpg (522.49 KiB) Visad 1240 gånger
Då jag för en gång skull tömde kameran tänkte jag även bjuda på mina osmakliga nurgelpojkar. Det mesta är tyvärr slarvmålat men det är lite grejen med nurgle, ska det vara slaskigt så skare!
ja hydrorna har snedast pipor i hela världen.. jag försökte ta fotot från en vinkel där det inte skulle synas hur sneda de är. Men några av mina andra hydror har mycket snedare pipor än den nymålade på bilden.Mutt skrev:Hydran måste vara den dåliga, har sett många hydror men alla har vingliga pipor som inte kan vara lätta att sikta med.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
Värm dem under varmvattenkranen samtidigt som du rätar ut dem genom att dra i dem och ev böja lite.
Kyl dem i en stor balja kallvatten.
Klart.
Men det borde jag kanske sagt för ett par år sen?
(eller så kunde du frågat Tobbe)
Kyl dem i en stor balja kallvatten.
Klart.
Men det borde jag kanske sagt för ett par år sen?
(eller så kunde du frågat Tobbe)
jo jag har gjort det flera ggr.. de blir ändå aldrig raka.