Runes Tyranidprojekt

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde

Re: Runes Tyranidprojekt

Inlägg av Röde »

:wub:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
RUNE

Re: Runes Tyranidprojekt

Inlägg av RUNE »

Sitter fortfarande och klurar på hur jag ska göra med mina Tyrant Guards av gammalt snitt (riktigt gammalt snitt) och mina Carnefex. Men tänkte man kunde köra en Lictor emellan. Har bara en i tenn och den har inte fått se mycket speltid genom åren. Jag ville att den skulle vara ljusare i sitt färgschema för att representera att den anpassar sig bättre till snöplaneten än hans kompisar i svärmen. Började med att försökta dra fram en ganska enhetlig vit, kamouflagebaserad figur men det blev på tok för homogent. Så jag körde pansarplattorna i grått, samma gråa som jag drybrushar baserna med för att få lite avbräck. Inkade också kroppen med grönt ink vilket gjorden figuren ganska grön på skinnet. På det hela taget är jag nöjd med figuren. Får se om man börjar spela med den också.

Bild
Ber om ursäkt för skärpan på bilden ovan. Min iPhone är djupt olycklig över fokusen.

Bild
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Skriv svar