PrecisNeth_Oni skrev:"*Nothing can save you now: All units whit 4+ Invulnerable save or less is worth 1VP."
Med less, menar ni better? Dvs 3+, 2+
Blood frenzy söndag 9 juni
Moderator: Snot
Re: Blood frenzy söndag 9 juni
Daniel "bagarn" Carlson
Mest rädd för Zoanthroperna, Bagarn? 
Kosh Vinner
Tydligen Sveriges näst trevligaste 40kspelare
Tydligen Sveriges näst trevligaste 40kspelare
Adam Du Rietz anmäler sig
Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
Stefan "Krak" Hedström
Själv tycker jag att man ska få behålla sina poäng, men jag är ju inte arrangör... Men ändå...Stefan skrev:Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Håller med!Röde skrev:Själv tycker jag att man ska få behålla sina poäng, men jag är ju inte arrangör... Men ändå...Stefan skrev:Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
Stefan "Krak" Hedström
Vid wipe så avslutas matchen direkt, så man får med sig sina poäng även om man blir wipadStefan skrev:Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
Daniel "bagarn" Carlson
Blood frenzy söndag 9 juni
Så om jag spelar nids och har 12 kill points.Bagarn skrev:Vid wipe så avslutas matchen direkt, så man får med sig sina poäng även om man blir wipadStefan skrev:Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
Han spelar GK och har 3.
Han dödar 7 enheter.
Jag wipar honom från bordet och tar då 3 kill points
Han vinner trots att han är wipad??
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Du får setill att ta first kill o inte låta honom döda din warlord så ska du nog kunna vinna ändåFlogger skrev:Så om jag spelar nids och har 12 kill points.Bagarn skrev:Vid wipe så avslutas matchen direkt, så man får med sig sina poäng även om man blir wipadStefan skrev:Noobfråga, vid wipe, får den som blivit wipad sina tagna poäng, eller blir det full pott till motståndaren?
Han spelar GK och har 3.
Han dödar 7 enheter.
Jag wipar honom från bordet och tar då 3 kill points
Han vinner trots att han är wipad??
Sen om han har en flygare samt named ledare och kanske några invosaves som kan det dig lite mera VP
Daniel "bagarn" Carlson
Anmäler Jon Backman!