TOK 29 - Inför BSK - 15 oktober
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 29 - Inför BSK - 15 oktober
Får vi några uppdrag innan vi skickar listorna, eller blir det en (o)trevlig överraskning i efterhand? 
- Jimmy Johansson
Det är samma uppdrag som på BSK. Vi skall bara bestämma vilket av dom vi skippar.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Med så många reserver behöver jag inte skämmas över att hoppa av 
Grattis Johan!
Grattis Johan!
-
Land_Raider
Jag kommer hem fran Thailand precis dagen innan sa jag far nog hoppa Infor turneringen tyvarr, kommer vara ganska sa rejalt jetlaggad
>Dag Samuelsson
>Dag Samuelsson
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
- Jimmy Johansson
Önskar få in listor från följande:
Linus Mossberg
Johan Bengtsson
Olof Esters
Olof Svensson
Linus Mossberg
Johan Bengtsson
Olof Esters
Olof Svensson
Glömde säga tack för en sjyst tunering.
Jag spelar inte för att vinna men det händer ibland
Tack för ännu en välorganiserad och trevlig turnering. Matchtiden kändes väldigt långt, men det var väl delvis för att jag spelade en armé som lätt klarade av 6 turns på 60 minuter. Kanske korta med en halvtimma för 1500p turneringar i framtiden?
Tack till alla mina motståndare, ni var alla trevliga att möta, men ett extra tack ska ha Jimmy för den skojiga och smått episka sista matchen
Tack till alla mina motståndare, ni var alla trevliga att möta, men ett extra tack ska ha Jimmy för den skojiga och smått episka sista matchen
Alexander Merinen
- Jimmy Johansson
Den matchen var sjukt episk och du förtjänade verkligen en draw i 5:e. Men nu vet du iallafall att Njals kråga (Nightwing?) inte är att leka medZurken skrev:Tack för ännu en välorganiserad och trevlig turnering. Matchtiden kändes väldigt långt, men det var väl delvis för att jag spelade en armé som lätt klarade av 6 turns på 60 minuter. Kanske korta med en halvtimma för 1500p turneringar i framtiden?
Tiden var lagom. Inte korta ner och stressa upp Varbergsturneringarna!