Ojojoj. De var snygga allihop. Hmm. De kanske skulle vara bra grunder till shield och gun dronesspeedfreek skrev:http://www.solegends.com/citcat19911/c2 ... hts-02.htm
Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Re: Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Kollar vi på samma modeller här? 
Haha, japp. Små Eldardvärgar som kutar med och skyddar mina Tauenheter... Det är ju rätt knasskönt!Atnas skrev:Kollar vi på samma modeller här?
Jag köpte just en Barracuda och ett Firestormkit! Två saker som kommer inkluderas på 1250 eller 1500p!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
- speedfreek
Mina Skölddrönare till mina Star Wars -tau är en epic eldar dreadnought med en shield drone som huvud.
Tycker det funkar bra i min armé och tror det kanske kan passa din armé också.
Tycker det funkar bra i min armé och tror det kanske kan passa din armé också.
Härligt att se att ni kommit igång, håller tummarna för att det håller hela vägen och kommer gärna förbi och tittar när ni har premiärmatcherna!
Vart bor borden förresten?
Vart bor borden förresten?
Mikers ska kolla nästa gång jag är förbi sureguard om jag har några gamla hybrider kvar sedan spacehulk.
Julen har man lyckats undankomma till största delen och målandet är i full gång. Håller på med lite commissionjobb just nu, men tog mig tid att måla upp min andra BT Rhino lite snabbt:

@ Ancalagon. Kul att du lattjar lite med att kasta om färgerna. Ska bli roligt att se fler prylar tillsammans. Är tanken att de ska avvika från varandra och mer se ut som ett "warband" snarare än större enhetlig styrka?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Själva paletten med färger kommer vara desamma över hela armén, och enheter kommer nog målas så de ser ut att höra ihop, men det blir lite variationer mellan enheterna beroende på vilken slags enhet det handlar om
Jag vill också undvika tråkig edge highlight på allt det svarta då jag tycker det ser både fult och orealistiskt ut, och lämnar det hellre mörkare svart.
Här kommer lite bilder. Det kommer nog bli den skitigastte risigaste Tau OCH Eldararmen i sveriges historia.
Jag har hårsprejsaltat för för första gången och lärde mig en del på det hela... Men det funkarde hyfsat. Devilfishen blev väldigt mörk men det är najs
OND FISK!
Och sen en bild på mina Gun Drones med sina omålade flygbaser... Jag kör inga flygpinnar alls utan använder mig av ruindelar för att hålla dem svävande
Jag har hårsprejsaltat för för första gången och lärde mig en del på det hela... Men det funkarde hyfsat. Devilfishen blev väldigt mörk men det är najs
Och sen en bild på mina Gun Drones med sina omålade flygbaser... Jag kör inga flygpinnar alls utan använder mig av ruindelar för att hålla dem svävande
- Bilagor
-
- image-1.jpeg (127.03 KiB) Visad 1507 gånger
-
- image.jpeg (107.87 KiB) Visad 1507 gånger