AIRBRUSH GUIDE
AIRBRUSH GUIDE
Köpte precis en sådan oxå, mycket nöjd! Otroligt prisvärd. Helt klart i klass med betydlig dyrare modeller.
- speedfreek
AIRBRUSH GUIDE
Har inte mer än hunnit hämta den på posten, men jag köpte en sån här, kanske mest för att den var snyggast.
-
Claimh_Solais
Re: AIRBRUSH GUIDE
Va kostade den sötnosen ?speedfreek skrev:Har inte mer än hunnit hämta den på posten, men jag köpte en sån här, kanske mest för att den var snyggast.
- speedfreek
AIRBRUSH GUIDE
1200kr i svensk nätbutik och förvånansvärt nära det även utomlandsifrån.
Jag äger denna kompressorn (länk) och den blir riktigt varm bara efter att jag grundmålat 1 devilfish och 2 broadsides.
Jag har svårt att tro att de är bra att låta en kompressor gå varm för länge, men denna blev varm efter bara 30 minuters användning, jobbar på 22 PSI.
Någon annan som har värmeproblem? eller är de bara jag som är kinkig?
Jag har svårt att tro att de är bra att låta en kompressor gå varm för länge, men denna blev varm efter bara 30 minuters användning, jobbar på 22 PSI.
Någon annan som har värmeproblem? eller är de bara jag som är kinkig?
Problemet förutom slitage på det elektriska så är det ju att det blir vatten/fukt i luften som kommer ur kompressorn när den blir varm, så en vatten fälla före sprutan kan vara bra.... För du har väll garanti på den där om den skulle få för sig att lägga av.
Någon som vet var man kan köpa större förpackningar färg? Ska måla om en armé och ska basa hela armén i en och samma färg så hade vart trevligt med en större flaska färg.
- speedfreek
AIRBRUSH GUIDE
Jag vet inte, men jag tror att en vanlig liten burk kan räcka för att grundspraya en armé.
Då kanske jag gör nåt fel, känns som det går en massa färg.
Målar du som du gör med sprayburk och bara öser på från långt håll kanske?
Vilken färg gäller det då?
Vilken färg gäller det då?