Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Den är ju rejält bamsig. Man inser skalan när man ser trädet sträcka sig till midjan. Det ser verkligen ut som du klippt ut en bit skog och photoshoppat in det på basen. Grymt!
Tack Nurgle!
Jösses vad längesen jag postade här! Real life har vart lie väl real det sista....
Elevatorlake målar balla Eldar, så man blev ju lite inspirerad att dra igång det insomnade projektet lagom till nya reglerna. Lekte lite under tiden jag skannade nätet efter fler gubbs......

Alien versus Lambert, 40K edition.....
Jösses vad längesen jag postade här! Real life har vart lie väl real det sista....
Elevatorlake målar balla Eldar, så man blev ju lite inspirerad att dra igång det insomnade projektet lagom till nya reglerna. Lekte lite under tiden jag skannade nätet efter fler gubbs......

Alien versus Lambert, 40K edition.....
Tack Röde!Röde skrev:Härlig känsla i bilden. Snyggt!
-
Elevatorlake
Instämmer med tidigare talare, snygg bild! Antar att den är tagen md riktig kamera och filter i ett redigeringsprogram?
Jag kör bara med mobilkameran och den är lite frustrerande eftersom jag inte tycker den återspeglar färgerna på ett bra sätt. Det kan ju också vara belysningen i och för sig men med direkt belysning blir det för mycket blänkande brukar jag tycka.
Jag kör bara med mobilkameran och den är lite frustrerande eftersom jag inte tycker den återspeglar färgerna på ett bra sätt. Det kan ju också vara belysningen i och för sig men med direkt belysning blir det för mycket blänkande brukar jag tycka.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Faktiskt taget med mobilen och nåt filter på random från Instagram. Enklast är bäst, i alla fall ibland.Elevatorlake skrev:Instämmer med tidigare talare, snygg bild! Antar att den är tagen md riktig kamera och filter i ett redigeringsprogram?
Mer Eldar på g. Fick tag på 20 RT Harlequins till juste pris. Har lite oortodoxa planer inför målningen. Hoppas det ska funka......
Är det någon som sitter på gamla RT Eldar finns här en glad farbror med cash!

Är det någon som sitter på gamla RT Eldar finns här en glad farbror med cash!

Gött att 8th lockar fram 40k-suget hos farbror! 
Jamen, grymt peppad ju! Hoppas verkligen på det här. Det jag sett hittills ser väldigt bra ut.Kaptenen skrev:Gött att 8th lockar fram 40k-suget hos farbror!
Äntligen dags för den gamla RT-Dreaden att få en kompis. Tyvärr saknas vapnet, så det blir till att rota i bitz-boxen.