Den som orkat läsa tidigare inlägg har redan bekantat sig med Bengt, den kedjerökande haren som egentligen är en metafor för mina spritt springande hjärnceller.
Köp två plasma obliterators sa han, när de kom upp för försäljning. Det är billigt! Du kan bygga en och sälja en på eBay för dubbla pengen!
Han är lurig den där rackaren. Lådorna har legat i hyllan över ett år. Inte har jag sålt den ena inte. När vi väl spikat att vi kör en turnering stod det snabbt klart att jag skulle behöva all min tillgängliga terräng. Han hade förstås väntat på detta ögonblicket.
Det blir ett perfekt tillfälle att måla upp båda, väste han fram mellan blossen. Det går nästan lika snabbt att måla upp två som att måla en, när du väl är igång.
Han stirrade upp i taket när han sa det. Kanske betraktade han sina rökringar som svävade upp mot taket. Eller så ville han undvika ögonkontakt.
Detta var tamejfan något av det jävligaste jag varit med om.
Om nån kommer med idén att du ska måla och bygga två plasma obliterators med samma färgschema som GW föreslår jag att du lugnt och vänligt backar ut ur rummet, unfriendar dem på Facebook & slutar svara när vederbörande ringer.
Ger du dig ändå på skiten så spraya eländet i svart och drybrusha på grått, metall och lite annat bjäfs. Och när du ger dig i kast med att montera dem, följ instruktionerna till pricka med ett viktigt undantag - skär bort de här jävlarna direkt:
Nån som lyckas limma helvetet precis rätt får säkert nytta av dem så som GW tänkt, som nån slags hållare för golvplattorna. För mig var de bara ivägen och gjorde att jag fick plocka isär skiten flera gånger.
En annan sak värt att notera - använd superlim och plastlim för olika saker.
För att sätta ihop golvplattorna med guldskelettväggen - superlim så skiten sitter. Och se för helvete till att skära bort småfliset innan som GW av nån anledning gjutit in i fästena. Tryck rejält så inte golvplattorna sluttar - och släpp inte taget.
Sen när du limmar ihop två golvplatthelveten, så ställ nåt tungt på guldskelettväggarnas golvplattor, så att inte golvet sviktar.
Sen kommer du ändå få problemet att golvet sviktar, så att metallväggarna inuti inte får kontakt med både golv och tak samtidigt. Där tar du fram superlimmet igen och säger "åt helvet med skiten".
Sen när du ägnat tre timmar åt detta, så passformskollar du mot bottenplattan först när allt torkat. För om det inte passar kan du inte göra ett skit åt det.
Så äntligen när du tror du är klar upptäcker du de där små blå djävlarna och inser att du inte limmat fast dem. Dem superlimmar du fast.
Vid det här laget släpper du ursprungstanken om att måla dem svart inuti för extra mörkt när man tittar in i bunkern, eftersom du inser att det måste vara guld och du orkar inte ta i en guldfärgsburk igen på länge. Så du nöjer dig med de guldflarn som stänkt in av misstag och avslutar alltihop.
Så - klockar in på en monteringstid totalt på cirka fem-sex timmar. Det är alltså ingen målning inkluderat i det.
Kanske drar jag några finbilder när det inte är kolsvart. Och jag inte hatar dem.
Du kan ju alltid sälja dem på eBay efter turneringen, säger Bengt och drar ett djupt bloss medan han plirar på mig med sina skelande ögon.
Undrar om man kan göra ragu även på hare?