Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Re: Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Och där limmades sista gubbarna ihop. Nu har jag 19 dar kvar tills deadlinen löper ut för våra första 750p.
Jag sprejjade min Devilfish svart igen. Jag gillade inte hur det blev med hårsprej+salt. Skippar det helt och hållet, men det blir nåt slags svartvitt färgschema (som vanligt).
Här är min HQ till vänster och en Crisis Suit med twinnad Fusion Blaster och en Flamer till höger.
Jag sprejjade min Devilfish svart igen. Jag gillade inte hur det blev med hårsprej+salt. Skippar det helt och hållet, men det blir nåt slags svartvitt färgschema (som vanligt).
Här är min HQ till vänster och en Crisis Suit med twinnad Fusion Blaster och en Flamer till höger.
- Bilagor
-
- suits.JPG (46.14 KiB) Visad 1422 gånger
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
En snabbmålad Emperor's Champion i all sin enkelhet:

Härnäst blir det command squad som står på tur

Härnäst blir det command squad som står på tur
Command Squad:

Härnäst blir det att börja skriva mitt personliga fluff och få ihop det med resten av det jag redan skrivit:) Det som är kvar att måla är mina två troopchoices, dvs lite marines och lite scouts!

Härnäst blir det att börja skriva mitt personliga fluff och få ihop det med resten av det jag redan skrivit:) Det som är kvar att måla är mina två troopchoices, dvs lite marines och lite scouts!
För alla oroliga gamers där ute, kan jag lugna med att projektet fortgår... om än i lite långsammare tempo. En lite större update är på väg men jag tänkte posta en liten Wip på min patriarch/ comander vet att basen inte stämmer men detta är ett fluffprojekt så jag hoppas alla mina framtida motståndare har överseende och njuter av och få spela mot ig som vill slåss i närstrid.
Oooh, nostalgi!
Och snyggt målad!
Fast var är tronen?
Och snyggt målad!
Fast var är tronen?
Jag höll på att lägga ner hela Tauprojektet... Och bygga om armen till en Dark Eldarstyrka med lite Eldarallies. Men sansade mig till sist. Jag fick hem min Barracuda idag och den var så fin så jag får väl behålla Taudelen. Armelistan kvarstår som den är.
Men jag gillade inte hur den saltade målningen blev som nämnt tidigare på min Devilfish. Så jag målade om den i mina gamla vanliga målarstil: Svart/vitt (och gärna med fartränder). Och jag fick nästan till en fartrand, men bara nästan tyvärr!
Den ser mörkare ut än vad den är i verkligheten, men den är rätt mörkt målad
Nu ska jag göra klart lite dronebaser och en shielddrone, sen är det dags att klara av alla Krootarna.
Men jag gillade inte hur den saltade målningen blev som nämnt tidigare på min Devilfish. Så jag målade om den i mina gamla vanliga målarstil: Svart/vitt (och gärna med fartränder). Och jag fick nästan till en fartrand, men bara nästan tyvärr!
Den ser mörkare ut än vad den är i verkligheten, men den är rätt mörkt målad
Nu ska jag göra klart lite dronebaser och en shielddrone, sen är det dags att klara av alla Krootarna.
- Bilagor
-
- bild 1.JPG (101.62 KiB) Visad 1191 gånger
-
- bild 2.JPG (98.38 KiB) Visad 1191 gånger
-
- bild 3.JPG (93.34 KiB) Visad 1191 gånger
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ok pappa är klar... mycket nöjd. Tronen var för stor... men den finns i alla fall kvar om jag ändrar mig.
är det någon som har den springande patriarchen att sälja är jag intresserad då är det bara och pm mig... lovar att den får ett bra hem.
är det någon som har den springande patriarchen att sälja är jag intresserad då är det bara och pm mig... lovar att den får ett bra hem.
Grymt läcker Patriach!!
Speciellt huden på händerna och i ansiktet.
Mest klassiska tyranidfärgerna också, så mycket vacker nostalgi i en och samma gubbe att jag blir lyckligt gråtfärdig.
(Vill bara minnas en tron till den modellen, men jag kan ha fel)
Speciellt huden på händerna och i ansiktet.
Mest klassiska tyranidfärgerna också, så mycket vacker nostalgi i en och samma gubbe att jag blir lyckligt gråtfärdig.
(Vill bara minnas en tron till den modellen, men jag kan ha fel)
Tokigt tuff modell, synd bara att den är så dyr på ebay.
Den här tråden är så jäkla mycket porr!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-