Jag gillar färgkombon, tycker det e lagom ratio lila/vit. Dock hade jag velat se en annan lila, som du säger, varmare. Testa washa en/två gånger med devlan mud. Eller en ogryn flesh o en devlan mud, vattniga.
Mörklila: robes ( då kan du stoppa massa guldtrim på kanter & liknande )
Vit : bössa axelskydd & mössa
Lindorna kring fötterna kan du börja med brunt highlighta upp med bubonicbrown & bleched bone
och som jag sa på MSN igår måla magasin & pipa på bössan i boltgun
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Tack, jo de e flagelant kropp och gasmaskhuvud från Ironpig. Hela armen är konverterad/specialbyggd alla inf har gasmask.. denna modell saknar sitt coola backpack, kommer senare.
Fordonen kommer vara mest Lila, vita detaljer, koppar metal. Om jag väljer detta color scheme.
Jag e jäklit osäker, både på så mycke vit och den lila färgen. Men jag vill ha en arme som verkligen sticker ut och syns på slagfältet.. Det kommer bli minst 1 testskott till baserad på feedbacken härifrån.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Skall nog trycka dit lite flock senare när folket står på så jag ser hur dom står och allt
Tycker själv dom blev helt ok, så skall bli kul att trycka dit lite assault marines senare.
Papa D skrev:Om man ska ha lila om även i mindre utsträckning, ska man ha denna kalla som jag använder nu eller en varmare/rikare lila?
Det är alltid svårt att avgöra nyanser via foton, men den känns lite urvattnad. Själv har jag ju en mycket mörkare variant som jag är riktigt nöjd med.
Inte helt nöjd med rustningen, får se om man orkar göra något åt det.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"