Gamer Weekend 2015

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av Boggalogg »

Vi är sällan kinkiga. Det skulle vara om man kom men apgamla grejer, med baser som inte använts sen Stenmarks tid. Exempelvis terminators på 25mm skulle vara en gräns att dra

bigboi

Inlägg av bigboi »

Boggalogg skrev:Vi är sällan kinkiga. Det skulle vara om man kom men apgamla grejer, med baser som inte använts sen Stenmarks tid. Exempelvis terminators på 25mm skulle vara en gräns att dra
Kanon, tack för snabba svar!!

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Har ni fortfarande inte sett min inbetalning..?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Serpent skrev:Har ni fortfarande inte sett min inbetalning..?
Putte är en gammal man, med mycket att göra. Han kommer säkert att uppdatera listan under helgen, så snart han slutat göra vad han nu tror är viktigare. Jag är som nämnts tidigare inte betrodd med kontot, annars hade jag säkert lyckats med det själv, nån gång under helgen.

patrik thoren

Inlägg av patrik thoren »

Serpent skrev:Har ni fortfarande inte sett min inbetalning..?
Jo men överföringen sker först på måndag :mrgreen:

Det är nu klart Herr Widner trevligt att just du kommer :wub:

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

En liten påminnelse
Boggalogg skrev:OBS: Armélistan skall vara inskickad senast Söndag 18/1. Skicka armélistan till: boggalogg@hotmail.com Din armélista skall vara i lättläst text-format (txt, office, open office) och helst ligga som en bifogad fil (dvs inte som mailtext), med Warlord och Psyker-val tydligt markerade.
Det gäller även chapter tactics där det är relevant, så ni som vet med er att ni inte angett allt - gör om, gör rätt!

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Åh Bogg.. :wub:

Du är så sexig när du är sträng..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Bogg, vill du ha en nyinskickad lista då, om man råkat missa en av dessa saker? Skickade ett extra mail, då jag insåg att jag hade missat att ange vilken magiskola jag kommer slå på under turneringen.

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Apocswe skrev:Bogg, vill du ha en nyinskickad lista då, om man råkat missa en av dessa saker? Skickade ett extra mail, då jag insåg att jag hade missat att ange vilken magiskola jag kommer slå på under turneringen.
Eftersom du skickade ett extramail, så har jag redan lagt in det. Annars hade väl bara Hylander kompat som om du hade valt det som i listan hade blivit ostigast.
Hylander skrev:Åh Bogg.. :wub:

Du är så sexig när du är sträng..
Ja, då också :roll:

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Du e för gullig du Bogg.. :)

Skriv svar