[Säljes] Harlequin armé på sprue - Nu sänkt pris!
Moderator: Katarsis
[Säljes] Harlequin armé på sprue - Nu sänkt pris!
Priset sänkt till 2800:-
Eftersom jag håller på att sälja saker och tittar suktande på 30k tänker jag se om någon vill köpa det som skulle bli min harlequin armé.
Det som ingår är:
2 x death jesters
5 x troupes (30 figgs)
4 x skyweavers (alltså 4 modeller, 2x2 eller hur man nu vill se det för att det inte ska bli någon fundering)
6 x starweavers/voidweavers
1 x eldrad (plast från masque lådan)
Tanke var att köra det som två masque detachments med alla troupes i båtar.
Nypris från gw 4300
Allting är på sprues, komplett och det finns instruktionsblock för att sätta ihop grejerna (saknas nog en bas för en vanlig troupe medlem).
EDIT
Priset är 2800 kr drygt 60% av nypris!.
\EDIT
Är inte särskilt intresserad av att dela på sakerna men om ni kommer med ett grymt bud ska jag väl tänka på saken.
Eftersom jag håller på att sälja saker och tittar suktande på 30k tänker jag se om någon vill köpa det som skulle bli min harlequin armé.
Det som ingår är:
2 x death jesters
5 x troupes (30 figgs)
4 x skyweavers (alltså 4 modeller, 2x2 eller hur man nu vill se det för att det inte ska bli någon fundering)
6 x starweavers/voidweavers
1 x eldrad (plast från masque lådan)
Tanke var att köra det som två masque detachments med alla troupes i båtar.
Nypris från gw 4300
Allting är på sprues, komplett och det finns instruktionsblock för att sätta ihop grejerna (saknas nog en bas för en vanlig troupe medlem).
EDIT
Priset är 2800 kr drygt 60% av nypris!.
\EDIT
Är inte särskilt intresserad av att dela på sakerna men om ni kommer med ett grymt bud ska jag väl tänka på saken.
Senast redigerad av 2 Lontt, redigerad totalt 26 gång.
Re: [Säljes] Harlequin armé på sprue
Ger denna tråd en bump eftersom grejerna fortfarande är till salu.
Finns detta kvar?
-
Montrovant
Tja.
Eftersom du skriver att du tänkte köra 30k kan jag ju iaf erbjuda mina 30 mk3-marines på sprue i utbyte mot en rimlig del av harlekinerna.
Intresserad?
Eftersom du skriver att du tänkte köra 30k kan jag ju iaf erbjuda mina 30 mk3-marines på sprue i utbyte mot en rimlig del av harlekinerna.
Intresserad?
Sitter på en hög mk3 så är inte intressant
Re: [Säljes] Harlequin armé på sprue - Nu sänkt pris!
Uppdaterat priset.
Har du kvar de här grejerna? Budar 700:- ink frakt för 2 starweavers och 1 troupe.
2 skyweavers och 1 troupe såld.
Hej
Jag är lite nyfiken på vad som finns kvar. Är lite sugen på åtminstone 1 Death Jesper och 2 Troupe. Undrar vad det skulle gå loss på inkl. frakt alternativt om Marines ur Prosperolådan är intressanta som byte? De är på sprue de också. Sitter på 70st. Har Calth Contemptor på sprue också. I Linköping...
Jag är lite nyfiken på vad som finns kvar. Är lite sugen på åtminstone 1 Death Jesper och 2 Troupe. Undrar vad det skulle gå loss på inkl. frakt alternativt om Marines ur Prosperolådan är intressanta som byte? De är på sprue de också. Sitter på 70st. Har Calth Contemptor på sprue också. I Linköping...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.