1. Painboy 2. Power klaw 3. Power klaw, waagh banner
4. Power klaw, kombi skorcha 5. Big choppa 6. Big choppa, boss pole
7. Big choppa, kombi skorcha
8. Bosspole
9. kombi skorcha
10. -
Ja kanske mer nackdelar än fördelar i biker nobs fall. Men så sjukt mycket coolare. Värt att säga är att big choppa killen rycker med en dark eldar i farten. Vet inte om jag ska försöka använda en kjedja istället. Hoppas på att snart kunna lägga upp mer bilder snart.
Ser ut som en bra start men ta bort lyktstolpen. Om det är så att han inte har parkerat bågen så finns det inget sätt som den kan vara precis bakom bakhjulet. Sedan har jag generellt lite svårt för träd, fontäner och allehanda terrängbitar på baser så ta det i beaktande.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
Simon Talltorp skrev:Ser ut som en bra start men ta bort lyktstolpen. Om det är så att han inte har parkerat bågen så finns det inget sätt som den kan vara precis bakom bakhjulet. Sedan har jag generellt lite svårt för träd, fontäner och allehanda terrängbitar på baser så ta det i beaktande.
Simon Talltorp skrev:Ser ut som en bra start men ta bort lyktstolpen. Om det är så att han inte har parkerat bågen så finns det inget sätt som den kan vara precis bakom bakhjulet. Sedan har jag generellt lite svårt för träd, fontäner och allehanda terrängbitar på baser så ta det i beaktande.
Ska se vad jag kan göra med stolpen. Gillar baser med lite extra lul lul. Hoppas på att bli klar med warbossen denna veckan så jag kan börja med waagh bannern.