Alla kompmallar uppdaterade, 5.1

Moderator: Kompmallsansvariga

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Alla kompmallar uppdaterade, 5.1

Inlägg av Katarsis »

Alla arméer har nu fått en uppdaterad kompmall, i de trådar jag postat är den gamla mallen ersatt med den nya och i de trådar Jocke Rapp postat finns den som det (nu) senaste svaret, jag kommer att ändra så att allas kompmallar finns i första posten så fort jag fått rättigheter att ändra Jockes poster.

Dessa kompmallar är väldigt lika de som kommer att spikas på måndag och förhoppningen är att inga större ändringar skall behöva göras.

/Mattias
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

the godfather

Re: Alla kompmallar uppdaterade, 5.1

Inlägg av the godfather »

eftersom många redan börjat räkna vore det schysst med en lista över alla förändringar :)
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Booogeyman

Inlägg av Booogeyman »

the godfather skrev:eftersom många redan börjat räkna vore det schysst med en lista över alla förändringar :)
Du är uträknad
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Det är otaliga förändringar, tyvärr orkade vi inte hålla räkning på dem som jag gjorde förra gången, men i stort sett alla förslag som kommit upp har reflekterats i mallen om de hade medhåll får flera personer.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Låst