Bilar från göteborg till lincon.
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Bilar från göteborg till lincon.
Vilka åker? Vilka kör? Vilka spelar warmahorde och stannar längre? Björn från Ylva vill klämma sig in i en returbil på söndagen om någon kör tillbaka då. Jag vill åka onsdagkväll och tillbaka fredagkväll alternativt lördag om nu hyllanders och Zurken vill stanna längre.
Re: Bilar från göteborg till lincon.
Hem på fredag, definitivt.
upp kanske torsdag morgon. Skall kolla upp detta.
Vilka vill åka?
Per
Zurk
Kirby (skulle han med?)
upp kanske torsdag morgon. Skall kolla upp detta.
Vilka vill åka?
Per
Zurk
Kirby (skulle han med?)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Olof vill åka
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Verkar ha ett gäng där då.
Zurk, Per, Olof i vbgbilen.
Vart skall vi mötas? Hemma hos mig eller ?;)
Det hade varit bra om vi inte sprider det alltför mycket samt tar det vid en avtag så jag snabbt kan plocka upp er. Jag skulle vilja åka torsdag morgon men blir det för tight så får vi åka onsdag kväll. vad säger ni? Ett ställe eller två (kba och gbg).
Zurk, Per, Olof i vbgbilen.
Vart skall vi mötas? Hemma hos mig eller ?;)
Det hade varit bra om vi inte sprider det alltför mycket samt tar det vid en avtag så jag snabbt kan plocka upp er. Jag skulle vilja åka torsdag morgon men blir det för tight så får vi åka onsdag kväll. vad säger ni? Ett ställe eller två (kba och gbg).
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Det är jättelätt att att hämta upp mig i KBA, man kör bara av motorvägen så kommer man direkt till en rondell där jag kan stå och vänta.
Alexander Merinen
Bra då kostar det knappt någon tid där.Zurken skrev:Det är jättelätt att att hämta upp mig i KBA, man kör bara av motorvägen så kommer man direkt till en rondell där jag kan stå och vänta.
Vart funkar det bra att hämta Pär och Olof då? Då vi skall ta 27 mot borås så känns det fel att plocka upp er norr om Örgrytemotet. Så frågan vart det passar er bäst är väl lite fri...
Sedan är det ju om vi skall åka onsdag/torsdag som återstår... Vad tycker ni?
Jag föredrar onsdag, men jag kan anpassa mig.
Alexander Merinen
Onsdag låter bra. Antingen centralen eller vid lisebergsstationen.
- speedfreek
Hejaheja!Hylander skrev:Pär