Papa d på etc

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Papa d på etc

Inlägg av Papa D »

Papa Ds battle report

Battle 1 CD
3 enheter screamers - dröm matchup- han låter mig gå etta, ok, måste spela offensivt, annars kommer han kontesta mitt och jag kommer förlora, gör en miss centerfield och låter honom multicharga min star och mina scaraber, räddar det snyggt med en combi charge så hans arme är låste i en gröt i mitten, snyggar till gröten med en offensiv grim, detta kommer gå som det ska, fack, peril min grim dör och gröten blir evig, förlorar 5-15. Lite dålig poaitionering och taskig peril... Borde vunnit 14-6

Battle 2. Flyrants CD
Farbror slår hammerhand på sin flugherald, och baleSword. Jobbigt, men kan hanteras, bygger upp för en bra hög i mitten, men får en ruling mot mig, surt hela min star dör orättvist!! Jävla Niel, aja kastar in mer i högen... Och mer.. Och de fortsätter och fortsätter 18-2 till fi, borde varit typ 10-10

Battle 3. Samma lista som jag har, fast bättre på allt, han hoppar fram och kan inte Initiative charges, shack, grött i mitten!! Yea!! Igen, fast som jag vill ha den, denna match spelar jag som ett proffs... Men de tar ALDRIG slut, runda 5, 12-8 till mig, ett resultat jag e nöjd med, runda 7, jag e whipead.

Match 4. Soulgrindarspamm mot scaraber.. Kommer mer i morgon, men tips från ciach, grött i mitten......
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Papa d på etc

Inlägg av Lottomannen »

Kul att läsa mer från ETC! Får man fråga vad det var för domarbeslut du fick uppförsbacke av?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Skriv svar