Kickerns ETC

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: Kickerns ETC

Inlägg av Robert »

sammanfattning

83poäng nästan 14 i snitt per match är jag sjukt nöjd med speciellt när en match var tau vilket är automatisk 0a men det kompenseradses troligtvis upp av necron matchen.
jag hade tänkt att jag skulle hamna runt 50-60 poäng och mest möta stjärnor.

jag hade 4 roliga matcher 1 stökig och 1 ointressant(tau) vilket känns helt ok och en bonus med armen var att även om motsståndaren var långsam eller hade massa regelfrågor så han man alltid spela klart.
Dock så är jag missnöjd med Kalle som också skulle spela snabbt så jag skulle ha någon att hänga med och bli bästa kompis med som en warlock och vyper i reserv.

missbedömde även armens pontential då man kunde spela och trixa mer än vad jag trodde, Fast mycket tror jag hänger på att folk inte riktigt lärt sig spela mot knights och hade ingen säker plan på hur dom skulle pusha eller vad dom skulle ha för spells.

vi hade även tur i pairings kändes det som då många länder löste mycket genom att ge mig ganska otippade saker, dock så trodde vi att vi hade fördel i alla pairings förutom 1 så uppenbarligen hade vi några missberäkningar.
/Kickern

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Kickerns ETC

Inlägg av Lottomannen »

Kul att lösa om allas äventyr i Aten! Jag såg lite minuspoäng i tabellen, bland annat Danmark hade ett rätt rejält avdrag. Var det felräkningar från arret eller någon form av poängstraff?
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Kickerns ETC

Inlägg av Papa D »

Hade man massa fel i listorna fick man massa minus i tie breaker points,
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Skriv svar