batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Berättelser från slagfälten och turneringarna
gobba
Inlägg: 61
Blev medlem: 13 apr 2013, 17:48

batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av gobba »

Tänkte jag kunde dela lite erfarenhet för den som vill läsa och kanske hitta nåt tips eller lösning på ett problem.

Finns i min blogg och gör det enklaste och delar länken:
http://3boydad.blogspot.se/2013/06/elda ... 0.html?m=1

Hoppas ni hittar något intressant, jobbar just nu mot en komp 1 match ska försöka få ner den i slutet av nästa vecka så håll till godo så länge :)

Mvh David

Användarvisningsbild
guildmaster
Inlägg: 787
Blev medlem: 13 jul 2009, 17:37
Ort: Lund
Kontakt:

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av guildmaster »

Alltid kul med battlereports.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!

gobba
Inlägg: 61
Blev medlem: 13 apr 2013, 17:48

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av gobba »

guildmaster skrev:Alltid kul med battlereports.
Alltid kul med positiva kommentarer :)

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av Halvar »

trevlig läsning men jag förstår inte ditt betygssystem. dels för att det verkar vara numrerat enligt modellerna i enheterna men dels för kommentarer som "wraithguard 5/5" "shoot some and got shoot at killed some models nothing of importence so no real impact on the game" och farseern får en nolla trots att han gör det han ska göra och "boosted me to an comfortable win".
har du kvar det gamla förlegade fjärdeeditionstänket om att "göra/ta igen sina poäng"?
Ja' än't bittä'!

gobba
Inlägg: 61
Blev medlem: 13 apr 2013, 17:48

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av gobba »

Halvar skrev:trevlig läsning men jag förstår inte ditt betygssystem. dels för att det verkar vara numrerat enligt modellerna i enheterna men dels för kommentarer som "wraithguard 5/5" "shoot some and got shoot at killed some models nothing of importence so no real impact on the game" och farseern får en nolla trots att han gör det han ska göra och "boosted me to an comfortable win".
har du kvar det gamla förlegade fjärdeeditionstänket om att "göra/ta igen sina poäng"?
ej poäng.. hur många av enheten som är kvar efter matchen är slut.. 0/1 betyder att farseer käka grus av en exploderande tank samt lite wounds från matchen.

eldrak
Inlägg: 327
Blev medlem: 31 maj 2011, 19:03
Ort: Karlstad

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av eldrak »

Alltid kul med batreps men du bör kolla över språket lite. En hel del sammanblandningar av their/there where/were och above betyder inte över på det sätt du använt det.

gobba
Inlägg: 61
Blev medlem: 13 apr 2013, 17:48

Re: batrep Eldar vs Imperial Guard 1850pts, 0 komp(lbk)

Inlägg av gobba »

eldrak skrev:Alltid kul med batreps men du bör kolla över språket lite. En hel del sammanblandningar av their/there where/were och above betyder inte över på det sätt du använt det.
Tack blir lite småfel när man skriver på känsla :)

Skriv svar