Det lutar åt Tau. Och efter att ha kikat lite i regelboken (jag äger den men har inte läst den) så verkar det ju som att Tau och Orks kan vara allies. Vilket ju betyder att man skulle kunna bygga en armé av/med båda.
Så Tau får det bli. En låda Firewarriors kan väl vara en bra start? De ska väl (som jag förstått) inte bytas ut och är lämpliga att testa färgschema på.
Off topic PS: En liten fråga angående allies-tabellen: Är det verkligen "fluffigt" att Templars kan alliera sig med så många olika raser? Jag har trodde att de hatar alla...
Hjälp Brad att välja nästa armé
-
Claimh_Solais
Re: Hjälp Brad att välja nästa armé
Brad skrev:Det lutar åt Tau. Och efter att ha kikat lite i regelboken (jag äger den men har inte läst den) så verkar det ju som att Tau och Orks kan vara allies. Vilket ju betyder att man skulle kunna bygga en armé av/med båda.
Så Tau får det bli. En låda Firewarriors kan väl vara en bra start? De ska väl (som jag förstått) inte bytas ut och är lämpliga att testa färgschema på.
Off topic PS: En liten fråga angående allies-tabellen: Är det verkligen "fluffigt" att Templars kan alliera sig med så många olika raser? Jag har trodde att de hatar alla...
firewarriors är bra start och inget som får nya modeller , skulle nog ta två lådor
Templars hatar alla men som andra SM så finns det svåra strider ..tänk att Templars alieras med eldar för att panga chaos så är det rätt fluffigt ändå
-
Valrosskorv
Att Templars hellre allierar sig med Eldar än med Sisters är dock en annan historia...
Tänk på frestelsen dessa krigsmunkar får utstå när dom är runt sådana kvinnor..
Mmm..tänk...Apocswe skrev:Tänk på frestelsen dessa krigsmunkar får utstå när dom är runt sådana kvinnor..

-
Valrosskorv
Frestelsen att bränna ner styggelsen?