ETC supporter tråd
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: ETC supporter tråd
Man borde ju bannas från forumet om man börjar prata om andra sporter än figurspel i den här tråden god damnit!
Heja oss, snart är vi bäst i världen igen!
Heja oss, snart är vi bäst i världen igen!
ja, speciellt om man tycker europaleague är en framgång.
det var tempban du menade va? kan vara bra att få lite färg på figurerna istället för att sitta här just nu.
det var tempban du menade va? kan vara bra att få lite färg på figurerna istället för att sitta här just nu.
Ja' än't bittä'!
-
Silversixx
Sluta gnälla och börja pilla på en softscore rankning iställetJocke Rapp skrev:Man borde ju bannas från forumet om man börjar prata om andra sporter än figurspel i den här tråden god damnit!
nej, att spela mot lag i andra ligor och vinna mot dem, det är ju sjukt dåligt. åter till ämnet innan rappstern får hjärnblödning.Halvar skrev:ja, speciellt om man tycker europaleague är en framgång.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
I morgon lämnar första delegationen Svea, Olof och jag åker ner för att värma upp våra tärningar, spionera på tysken och polacken och förbrödras över lite öl & mat.
Matchningarna håller på att slutföras, landslagströjorna har anlänt och är ner packade och 100 tärningar är inköpta för att skynda på farm chargen...
Håll unisont tummarna för en svensk pokal!
Over and out
Eder kapten!
Matchningarna håller på att slutföras, landslagströjorna har anlänt och är ner packade och 100 tärningar är inköpta för att skynda på farm chargen...
Håll unisont tummarna för en svensk pokal!
Over and out
Eder kapten!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Go, Go!!!!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Var kan man följa spectaklet på nätet?
Tummarna är hållna här hemma, kör över varenda jävel nu!
Hur kommer rapporteringen att ske?War_Cry skrev:Var kan man följa spectaklet på nätet?
Sjuk sugen att kunna följa det hela.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
twitter kommer det finnas feeds på. Men jag antar att det kommer summeras här av mig eller beerboss dagvis eller när tid ges!
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten