ETC supporter tråd
Re: ETC supporter tråd
Det verkar vara problem med täckning och Wi-Fi:n, hoppas detta är anledningen till den annars usla status och info updateringen.
Vet spelare och arrangörer inte att vi sitter på våra jobb och kan inte göra annat än att trycka F5 var 3:e sekund ?!?!
Jag behöver info !
Vet spelare och arrangörer inte att vi sitter på våra jobb och kan inte göra annat än att trycka F5 var 3:e sekund ?!?!
Jag behöver info !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
+ 3,1415926535897932384626433832795Tirumbar skrev:Det verkar vara problem med täckning och Wi-Fi:n, hoppas detta är anledningen till den annars usla status och info updateringen.
Jag behöver info !
En bild säger mer än 1000 kaniner
Rapp twittrar :
"Sweden won our first game even though I was tabled and got 0. Poland and US won big and are now playing. We're facing Italy!"
109 POÄNG ! Snyggt grabbar !
"Sweden won our first game even though I was tabled and got 0. Poland and US won big and are now playing. We're facing Italy!"
109 POÄNG ! Snyggt grabbar !
- Bilagor
-
- r1-results.jpg (89.51 KiB) Visad 1091 gånger
Richard Petersson
vad är MP i resultatlistan?
Vinst = 2mawno skrev:vad är MP i resultatlistan?
Lika = 1
Förlust = 0
En bild säger mer än 1000 kaniner
ETC supporter tråd
Tror det är 2p för vinst ? För det är bara 2p hela vägen ner till en match där det blev 83-77. Så en vinst gräns vid 85p typ? Vet inte riktigt.
ETC supporter tråd
Spännande matcher: doktorns tyranider mot 2 redeemers med last, jockes BA mot 9 kannor, massa orker och ghaz/snikrot. Även intressant att se hur Olof fixar necrons. Hoppas träningsmatcherna givit resultat 
Kom igen Sverige kom igen ! Heja heja !
Richard Petersson